Monday, October 10, 2011

Tak payah nak sentap-sentap dengan anak!

Kadang dia yang sentap. Kadang aku. Tapi sekarang aku dan dia baru tahu. Kakak (2 tahun 9 bulan) suka betul mintak cucu (susu) mak Ani!

Aku dan dia puas memikirkannn...siapalah mak Ani yang dimaksudkan. Kadang membawa ke sentap, sebab penat-penat papanya buat susu tapi kakak nyanyi2 cakap itu susu mak Ani...huh!

Kadang suami buat konklusi... mungkin menyebut nama mamanya Wani....tapi mustahil! Sebab papanya tak pernah panggil nama aku depan anak.

Kelmarin, entah macamana lagu penuh cucu mak ani dinyanyikan oleh kakak! Terus kami tak jadi sentap! Malahan mengekek ketawa sambil keluar air mata lagi adalah! Kakak pulak terujaaaaaa...bila kami nyanyikan semula dengan versi tak pelat.








Korang tahu apa tu cucu mak Ani? (Yang dah baca kat sana tu shhhhhhhh)

Klik SINI.

14 comments:

  1. ekeke.. lucu kan.. mmg betul takyah sentap2 ngan anak.. nanti kita yg sengal.. relax sudah la dear.. budak2 tengah improved..

    ReplyDelete
  2. ekekek...mcm2 ragam budak2 ni kan...

    ReplyDelete
  3. hehehe...bc pun dah buat gelak

    ReplyDelete
  4. hehehe...mak ani yg dapat nama ye?

    ReplyDelete
  5. hehehehehe...comel je nama susu dia, susu mak ani!

    ReplyDelete
  6. pandai...
    mak nya pun kompem ada
    jeling2 ayahnya kan??
    mak ani mana pulak ni??
    hahahah

    ReplyDelete
  7. cucu mak ani..hahaha pelat punya pasal..mesti letih kn akak duk pk sape mak ani tuh? ngee~ =P

    ReplyDelete
  8. tu dia! susu lemak manis! keh keh~

    ReplyDelete
  9. susu lemak manis ghupernyeee..lor.. pelat ke main..ahhahah

    ReplyDelete
  10. mau tak letih mikir...kdg sampai stress!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...