Friday, October 14, 2011

Suamiku jutawan!

Tak sangka..huhuu....dalam diam harta berkepuk rupanya....Nak tahu? Ikuti cerita di bawah:

*Dialog semasa menonton drama soffiyya.

Isteri: Untung Soffi...kawen dengan lelaki tua, tapi jutawan...

Suami: Ala...abang pun jutawan jugak....saja tak nak bagitahu harta ada banyak mana









Cehh....tak nak kalah lagi tu.







Nota kaki: Makin lama macam makin sengal pulak 'orang tua' ni....kih kih kih




P/s: Tah cemana la boleh tersayangggg..ahaha

20 comments:

  1. keh keh~~tu la yang menceriakan rumah tangga~~

    ReplyDelete
  2. saya percaya dia memang jutawan dan mungkin lebih dari itu kerana ia mempunyai seorang isteri yang baik sekali yang nilainya tidak terkira.

    ReplyDelete
  3. betul tu Bujal

    pak ngah, terharu sy dengan komen pakngah :)

    ReplyDelete
  4. hahaha jutawan dengan kasih sayang kot....2 pasal AIM bleh terpikat

    ReplyDelete
  5. Untung la tu... kawen dengan jutawan senyap.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. dia tanak bagitau..kalau bagitau nanti ramai pompuan dok menempek.. hehe..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah jika jutawan....he..he..

    ReplyDelete
  8. Hurm, tak tahan saingan lah tu. suami kalau kita cakap something yang mencabar, tercabar dan dicabar sikit...mulalah..."dia pun ada jugak..."heheheh

    ReplyDelete
  9. Cik Khurai..tu la ntah2 sekali tengok betul jutawan...ahaha

    ReplyDelete
  10. Qhaifa...syukur kalo betul

    tapi kalo tak betul pon syukur juga :)

    ReplyDelete
  11. WoA...tu perangai lelaki sejati...hihi

    ReplyDelete
  12. Menceriakan rumah tangga. ok la tu.

    ReplyDelete
  13. suami atau lelaki lain kalau kita cakap puji sesuatu pasal lelaki lain, ada je jawapannya. dorang cemburu tu. sama ngan suami cik ina, kalau cik ina cakap retis lelaki tu encem pun dia boleh terasa.kah kah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...