Tuesday, October 4, 2011

Mataku mata kucing....


Saja suka-suka join Cik Bambam kat SINI. Tapi apa kaitan dengan tajuk entry? Saja nak bagitahu korang...mata aku tak normal.

Sebelah tu anak mata bulat macam biasa. Sebelah lagi anak mata berbentuk teardrop..ala-ala bentuk anak mata kucing gitu.

Gamaknya tu aku boleh jumpa gambar kucing ni walaupun kucing ni melakukan penyamaran...ahaks!











Nota kaki: Aku memang tak kan dapat merasa nak pakai lens kaler-maler....huhu

18 comments:

  1. yihaaa..dah jmp kucing tu ye.penyamaran tak berjaya nmpknyer.

    pki warna biru wanie..hehehe

    ReplyDelete
  2. sis LM...kalo kupakai lens kaler biru jawabnya biru la mata hitamku...haha

    ReplyDelete
  3. yeahhh~!!! betolll..!!! haahhahah... emel me details ek.. adlina712@gmail.com

    ReplyDelete
  4. :) nampak ye.....

    saya pun mcm nampak xnampak je

    ReplyDelete
  5. terima kasih ibu muda...dulu2 lame dah penah cari kucing tu tp tak jumpa2. power la mata ibu muda nih.

    ReplyDelete
  6. klu akak sah2 tak jumpa nak cari.. he..he..

    ReplyDelete
  7. terang betui mata wani..

    p/s: tumpang tanya wani dok puchongkan
    tahu tak area sana ada tak kedai
    jual bahan2 buat kek??

    yg kak ati tahu kajang dan SA je...

    ReplyDelete
  8. kak ati...mata org suka makan sayur kotttt....ahaha


    *dah reply kt shoutbox :)

    ReplyDelete
  9. roha...mata ni 'cacat' sikit...hihii

    ReplyDelete
  10. cik bambam...ahkak dah email...hihii

    ReplyDelete
  11. mata mcm tu kira normal ke or tidak...???

    ReplyDelete
  12. hahaha....gambo ning puas kakNo tilik2 lam fb minggu lepas..tak jumpa2 juga..agaknya power tebal sangat huhu..last2 tuan tanah bg jawapan br la nampak si kucing tu hehehe...

    ReplyDelete
  13. jeBat..normal je...cuma skop pandangan mata kiri dan kanan tak sama...

    yg belah mata kucing tu pandangannya menegak gitu....tak menyeluruh...hihi

    ReplyDelete
  14. kakNo...mmg kena bukak mata luas2...huhuu

    ReplyDelete
  15. pakai je kaler maler sebelah je...

    pesen...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...