Tuesday, October 18, 2011

Hadiah

Dah lama nak update, tapi lupa memanjang. Bulan ni dengan bulan lepas, banyak rezeki aku menang contest sana sini. Ada contest suka-suka teka gambar....jadik pengomen dalam gandaan 7...contest suh carik gambar kucing pon ada. Tak lupa jugak contest persiapan masak untuk raya tu. Alhamdulillah semua yg aku join tu, aku menang! hehe.....walau hadiahnya biasa2 je, tapi cukup bermakna bagi aku.

Buat kak No, maaf kerana tak sempat menggunakan baucer pemberian akak. Sebab dah kesuntukan masa...huhuu.

Yang ini pulak dari Bujal..hasil daripada menjadi pengomen ke-7 ke 17...aku dah lupa. (Mesin jahit tu koleksi peribadi aku...hihii...abaikan whiteboard yg bersepah)


Lepas tu rezeki bergolek lagi lepas dapat carik kucing dalam foto di blog Cik Bambam. Oh ye, sebelum itu....aku menang juga tempat ke-7 untuk contest persiapan raya tu dari kak Ina KL....hehe.... Syok kan bila semua yang kita join tu, semua dapat hadiah :)

9 comments:

  1. tahniah..
    buat lebih bersemangat nak join ga dan kontest kawan2 kan???

    ReplyDelete
  2. tahniah wani..

    qema pernah pertama kali join contest teka gambar menang tmpt pertama tapi sampai skrg hadiah xterima penganjur senyap jek huhu

    ReplyDelete
  3. qema...wani pon pernah gak tak sampai2 hadiahnya

    contest kat blog blogger fofular lagi tau!

    ReplyDelete
  4. hehehe..adiah soon eh kak..ujung bulan.. ngehehehe.. :P sbb lmbt kena bg extra nie kan..:P

    ReplyDelete
  5. wah..tahniah dari kakNo wani..

    xpe la xsempat pun..nak wat camne kan..boleh frame gantung kat board tu hahahaha..>>sabo je la kakNo nih..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...