Friday, October 21, 2011

Update BlogList. Saya Tak Tipu.

Sebelum nak ke cerita seterusnya, saja nak bagitahu korang....bloglist aku dah update. Mana-mana yang jarang aku tengok ada singgah sini, ku remove terus...hehe

Skarang ni baru nak belajar balas budi...padahal baru tau boleh klik senarai blog I follow untuk masukkan dalam bloglist....keh keh keh....so, memana yang rajin singgah dan mengomen tu aku letak la....baru adil kan. Ada yang aku tercicir tak? Inform eh...yang baru nak berjinak-jinak dengar leteran aku ni pon, gitau la...letak link...boleh aku balas kunjungan jugak. Tak de la korang rasa kedatangan tak dihargai kannn...ahaks!

Berbalik entry pagi tadi, pasal senaman tu.... kita tunggu apa komen kakchik...senang ke susah dia nak bangun pagi...haha..tapi sebelum tu kita layan pengalaman aku dulu.

Masa tahun 2002 aku pernah wakil negeri Pahang ke peringkat kebangsaan untuk silat. Sungguh tak tipu. Masa tu berderet medal perak aku bawak balik. Sebab tu kat sekolah orang tak berani kacau aku, tongkat....parang...tekpi..keris....sumer aku tau main. Sila percaya. 

Ingat lagi, masa tu lagi sebulan lebih kot nak SPM. Aku berlatih sampai lewat malam...kira one kind of senaman la jugak kan. Walaupun badan sengal-sengal je, tapi alhamdulillah...memang senang je bangun pagi. Nak ulangkaji awal pagi pon tak ada masalah...fresh sentiasa.

So, petua aku share pagi tadi tu betul tau. Dan senaman aku malam jumaat tadi bukan lah sekadar mimpi2 bersenam lepas baca entry kakchik je...haha...tu iklan sampingan :p

Senaman aku adalah tonggang tonggek memotong kain untuk projek seterusnya....hehe...Letih tau....



kira senaman lah kan? haha


28 comments:

  1. terima kasih..ada blog saya lah :)

    blog wani pun dh ada kat blog yana :)

    ReplyDelete
  2. xsempat senam-senam, punggah barang menan ammar, kemas rumah letak kepala terus lena

    ReplyDelete
  3. Wah.. hebatlah wani. Dulu kakak suruh anak kakak masuk silat tapi dia tak tahan terus berhenti sekerat jalan. Uniform kakak bagi pada kawan dia. Sekarang dah minat taekwondo (bukan tradisi kita - tapi dah minat dia).

    Mesti wani ingat jurus-jurus kan. Hebat kakak suka tengok org bersilat. Silat dgn kain pun boleh juga kan:)

    ReplyDelete
  4. sib baik nama i ada, kalau tak sure sentap..ha ha ha...

    singgah tapi komen jarang2...

    ReplyDelete
  5. nanti nak trylah...
    kak na bukan tak bangun tapi malas betul nak bangun...

    ReplyDelete
  6. itu pun dah kira senaman lah kan... tak yanh nak beriya riya sangat huhu

    ReplyDelete
  7. betul..
    bersenam sebelum tidur lebih baik dari berjogging petang2 atau berjogging pagi2..
    hehheh..
    akak pun amalkan senaman setiap malam sebelum tidur..

    ReplyDelete
  8. Senaman (atau aktiviti mengeluarkan peluh), bagi kakcik hanyalah sewaktu menggosok pakaian. :)

    ReplyDelete
  9. "owh..baru akk tau asyik termiss entri di sini...patutlah tk masuk senarai..hehehe padan muka...~eh,betl ker nk senang bangun kena senaman wani...malam ni akk pun nak start senaman lah,apa jenis senaman tu yer..ehemehem..kena pikir ni..mungkin nk kena tonggang tonggek gak gunting kain buat apa yg patut kan...buat sarung bantal ker..hihi.."

    ReplyDelete
  10. jangan kau silatkan suami kau di malam jumaat ;D ahahhaa...

    ReplyDelete
  11. qema...bongkok2 kemas menan anak tu senaman gak apa...hehe

    ReplyDelete
  12. kakak...silat ni tak boleh paksa2 kan, tak pe lah kalau anak tak minat nk buat mcmana :)

    ReplyDelete
  13. walaupun sy silent reader tp blog wani tetap ada di bloglist saya .. haha..

    ReplyDelete
  14. kak Na,

    sindrom malas tu sama lah ngan kak annn....haha

    ReplyDelete
  15. azza..betul2

    senaman bukan la bila kita betul2 bersedia ngan baju senaman je. apa2 aktiviti kt rumah yg dibuat dgn mengeluarkan peluh ponnn dh kira sbg senaman :)

    ReplyDelete
  16. kakcik...itu senaman yg bagus jugak..

    *husband wani buat senaman yg ituu...hehe

    ReplyDelete
  17. sungguh x tipu..ai pon ada dlm belog ni u olls~ hik hik hik

    kak.. blog akak pon dah lama ada dlm bloglist kiter.. hik hik hik (gelak gedik)

    ReplyDelete
  18. halila...tenkiu dear...will add urs too...hehe

    ecehh....cakap omputih plakkk

    ReplyDelete
  19. CB

    sorry la dikk lambat meng add

    ahkak ni malass sungguh nk bukak dashboard edit2 ni.

    hari ni angin rajin datang...hehe

    ReplyDelete
  20. ohhhh...ingatkan senaman "malam jumaat"

    hahaha...

    ReplyDelete
  21. Org pompuan ni selalunya tak senaman secara betul pn..dis aktif bt keje umh..xmenang tangan wani..takpe..jrg dgr org dh kawen ni bgun lambatkan..mmg ada tp pndai2la nk hidup.

    ReplyDelete
  22. betul tu chekgu:)

    org pompuan ni byk senaman secara tk sengaja..hehe

    ReplyDelete
  23. silat?? br 2 3step sy dh givap..hehe..

    tkr join earobik lak..

    ReplyDelete
  24. jelesla dengan org yg pandai menjahit ni...

    ReplyDelete
  25. Eh ... KC hari2 senang bangun pagi dgn bersemangat tau. Siap boleh ber kungfu taichi lagi kat dapur tu. Hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...