Monday, October 24, 2011

Benarkah dah kembali ke rahmatullah?

Aku baca komen Tanpa Nama di blog kak diana. Benarkah blogger Amy Syaquena dah kembali ke rahmatullah?

14 comments:

  1. Di kotak jerit blog kakcik pun ada yang menyatakan hal yang sama. :(

    ReplyDelete
  2. kalau benar, sedekah alfatihah je la yg mampu :(

    ReplyDelete
  3. KC pun baca benda yg sama tp tak tahu akan kebenarannya.

    ReplyDelete
  4. Mana2 blogger yg tau cerita sebenar tu, tlglah sahkan segera ye.

    ReplyDelete
  5. Scarlett...tu la yg wani harapkan :(

    ReplyDelete
  6. komen kat n3 saya pun ada mengenai pemergian aruah. tapi tak tau sape. jika benar, al-fatihah mengiringi aruah.

    ReplyDelete
  7. Salam..Amy masih lagi bernyawa..Berita kematian dia tu palsu.. Tolong doakan dia yer.. :(

    http://www.lailyqaisyirah.com/2011/10/owner-blog-sinar-raudah-amy-syaquena.html

    ReplyDelete
  8. betul ker??? baca dekat komen diserang deman jer... semoga kak amy sentiasa dalam perlindugan ALLAH...

    ReplyDelete
  9. Anon yang berniat jahat ni...
    tak baik kan..??

    ReplyDelete
  10. tu lah kak diana....hadoiii....seram membaca

    ReplyDelete
  11. innalillahiwainnailaihirojiunnn..
    semoga ditempatkan di kalangan orang2 yg terpuji..

    ReplyDelete
  12. babs memalsukan kematian bloggers/chatters neh dh berlaku sejak azali lg. aperkah perasaan org yg 'dimatikan' itu kan? haprakkk punyo anon...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...