Monday, October 17, 2011

Paksa diri

Adakalanya, nak ke pejabat pun kita perlu paksa diri kan? Sekembalinya aku dari klinik tadi, dan hantar kakak ke taska setelah sapu segala jenis ubat sapu yang diberikan....aku pun berteleku seketika.

Ada alasan tak untuk aku tak ke pejabat??? Fikir punya fikir...arghhhhhhhhhhh! Gagahkan jugak la diri iniii...huhuuu

Moday blues....


11 comments:

  1. saya pun samaaa..menggagahkan diri ke opis..huuuu..

    ReplyDelete
  2. boleh tak kata akak pun paksa diri tengok blog ni..hihihi

    p/s: wani!! Cantik wajah baru blog...

    akak mmg suka kaler cerah mcm ni dari yg sebelum ni..nice!

    ReplyDelete
  3. Same la nak2 1st day ari bekerja.

    ReplyDelete
  4. Rai...bosan kan :(

    kak Yus...haha...kesian kena paksa diri masuk blog ni :p

    PR...lama ke bercuti?

    ReplyDelete
  5. Kakcik akan masuk kerja balik Rabu nanti, InsyaAllah. Mesti rasa macam masuk pada hari Isnin juga. ;-)

    ReplyDelete
  6. kakcik....dh bercuti panjang...lagi lahhh rasa liat je nanti..huhu

    Doktor...tak boleh MC dah, bulan ni dah ada sekali...rekod kena mau jaga...ahaks!

    ReplyDelete
  7. cantik picca baru...nampak
    lagi muda...

    makan vitamin C 1000mg...bagus tau :)

    ReplyDelete
  8. kak ati...pics baru, tapi snap nya dah lama...tahun 2007 kot..hahahaa

    perasan muda!

    ReplyDelete
  9. kerja tetap diutamakan..bagus wani..kuatkan semangat ya...

    harap kakak akan cepat baik ya..ksian dia..

    ReplyDelete
  10. sokmo paksa diri dtg opis sekarang ni, badan tak berapa sihat tapi kerja banyak huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...