Friday, August 12, 2011

Selera barat


Semalam tak lalu makan nasi, so aku masak spaghetti bolognaise ni. 2 kali dah lam minggu ni aku masak spaghetti. Dessert aku masih puding gula hangus tu. Ada separuh loyang lg. Makan berdua, macam ni lah.
Sahur tadi pun aku makan ni jugak. Tapi suami makan nasi. Goreng ayam je lawan dengan sambal hitam.
Lepas subuh tadi, rasa loya dan muntah. Tak sengaja tak pe kan?

12 comments:

  1. Assalamu'alaikum Wani...

    betullah - cantik puding Wani tu. Puding kakcik, puding derhaka - tak ada esen vanilla, kakcik guna esen pandan! :)

    ReplyDelete
  2. salam kakcik...hehe...nak gelak plak dengar kakcik buh esen pandan :)

    mesti semerbak bau daun pandan tu...

    ReplyDelete
  3. wah...esok buat chiken chop pulak...hehehe..

    ReplyDelete
  4. ehh akak oun sama, mingu lepas buat speggeti...skrg ni seleran nak berbuka dgn nasi dh berkurang dah..elok tukar western lak kan..

    ReplyDelete
  5. x sengaja takpe...
    muntah dan loya????
    adakah???????

    ReplyDelete
  6. oo takpe tak sengaja hehe..

    kakNo suka makan spegeti tu...dan puding tu memang kaknu sangaaaat..

    takpe2..jangan kalut2 psl pos tu..kakNo ok je..bereh hehe

    ReplyDelete
  7. Fazil...chicken chop tapau kt kedai je :p

    ReplyDelete
  8. kak aida...sekali sekala selera bertukar kan

    ReplyDelete
  9. cheqna..apekah...apekah....tettttttt

    ReplyDelete
  10. dah lamex mkn spageti.Sekali sekale best gak kan. Nak2 di bulan ramadan ni.

    ReplyDelete
  11. wah spaghetti..
    semua barang dah ada..
    tunggu bila nak rajin ja..
    maklumlah abg lebih suka mkn nasi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...