Rentetan dari kisah aku meroyan pasal institusi kewangan yang tak tepati masa tu (cerita di SINI), aku dah telefon dan email aduan ke HQ, tapi nampaknya mereka seperti spesies yang membuka atau menyemak email sebulan sekali. Ok takpe. Tak kisah. Janji dah dapat bersuara 1-1 dengan staff2 di sana, walau jawapannya menyakitkan hati dan sangat2 tak pro (cerita di SINI).
Yang tak tahan siap bertanyakan soalan macam lah aku sengkek sangat...huhuuu...padahal aku ni nak bagi dorang duit, bukan nak mintak duit.
Dan pagi ni, sekali lagi suamiku berkunjung ke sana...harus kejar hari-hari ni...kalau tak, 'kosong' lah aku beraya nanti :(
Dia tamo g awal pagi macam semalam. Dan aku pon malas nak teman dah. So, sampai around 840 gitu...dah bukak...sekaliiiii
"Maaf ye encik, sistem kami offline pagi ni"
Derm!
P/s: Agak-agak korang, berapa kali laki aku kena pergi nih??? Buatnya esok pergi...sekali dapat jawapan pulak....
"Maaf ye encik, pegawai kami dah mula cuti raya"
Memang aku pecah masuk premis tu...ambil barang aku!
aduhai....sakit je hati.......
ReplyDeleteklu sy pn bengang kak..len kali dia ceramah akak ceramah je blk..rezeki x berkat kot klu tipu waktu kerja..len la kompeni bapak sendiri..eh! =P
ReplyDeletesy sokong akak trus chase and membebel kt dorg..smpi dorg bosan..nnt dorg bg la brg akak..biar la dorg nk kutuk akak apa pon janji akak dpt hak akak..ye dak?? =)
ya...mmg sakit sungguh hati ni
ReplyDeleteyana, ahkak takut berlarutan smpai jumaat ni off9...penyudahnya terperuk kat sana je tak leh nak ambik...huhuuu
pagi dah tunjukkan muka.. ha tenghari buat sekali lg.. ptg kang sekali lg..
ReplyDeleteesok terus amuk je kalau masih offline..
ishhh... aku lak yg geram
ReplyDeleteapo laei...isi borang bank negara aaa...komen kat bank negara...rasanya setiap bank ada borang tu...
ReplyDeletesetuju buat aduan kat bank negara
ReplyDeletedah settle...
ReplyDeletetp setelah pergi kali ke3 ye...hurmmm...