Tuesday, August 23, 2011

Ni lah dia melayu layu


Institusi Kewangan ni.

Ada memo tampal kat depan pintu tu.

Waktu Operasi sepanjang Ramadhan: 

Isnin hingga Khamis (8.15 pg hingga 4.15ptg)

Hari ni Selasa kan. Sepatutnya 8.15 pagi dah beroperasi kan? Aku sampai sekitar 8.05...Sorang makhluk pon tak ada lagi. Eh, apadehal....awal lagi beb! Ok takpe....tunggu lagi.

8.10....Masih sunyi sepi...Kalau opis aku ni, kol 9 bukak, kol 8 pon dah ada staff masuk. Pelik.

8.15...Masih tak nampak bayang sorang staff ponnnnnn.... Sabar, bulan puasa kan. Mungkin mereka terlebih berjaga malam semalam. Ataupun 'bersahur lewat' agaknya.

8.25 pg...Okkk fine....Moh la bang, kita gi kerja dulu. Kalau tunggu jugak, kita pulak yang masuk lewat nanti.

21 comments:

  1. Dia bukak jam 8.15 malam kot! (pg tu sepatutnya tukar ke mlm) ;-)

    ReplyDelete
  2. geram betul sebab terpaksa bertaruh nyawa membawa wang tunai yg banyak ni g kerja...huhuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. bersangka baik lebih elok tapi masalahnya dah mula hangin tu yang tak sedap.. muka dah bertukar color.. huhuhu..

    ReplyDelete
  4. saboo je lah menunggu kan...macam2 bulan pose nie

    ReplyDelete
  5. tak kan satu ofis lambat..huhu

    ReplyDelete
  6. leceh kan? semuanya lambat ke? ni mesti diorang tidur lepas sahur..hehe


    btw:selamat hari raya,maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  7. mcm2 pakat2 pulak dia org dtg lambat.. dlm situasi mcm tu mmg sabar aje yg boleh membantu kan..

    ReplyDelete
  8. betul tu kak yus...macamana boleh 1 ofis pulak yg lewat kann?

    ReplyDelete
  9. kak hanis...pakatan yg sgt tak sehat :(

    ReplyDelete
  10. 3 kali depa tak tepat masa memang boleh bungkus mcm ni..

    ReplyDelete
  11. Tu bank kan? Boleh buat official complaint kat HQ dia. Biar menggelupur kena sound.

    ReplyDelete
  12. kak liza & kak diana, jgn la bungkus lg...brg wani ada kt sana lg ni...huhuuu

    daddy ziyyad...done email complaining :)

    ReplyDelete
  13. ya..mmg menuntut kesabaran sungguh

    ReplyDelete
  14. kakcik, sy sokong apa yg akak ckp tuh...muhahahahaha...good 1...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...