Tuesday, August 23, 2011

Punca Beremosi: Bukan Berbadan Dua :)

Hurm...patut lah dua entry berturut2 aku melepaskan geram. Emosi kurang stabil. Perubahan hormon gamaknya. Berganda2 lagi sebab dah setahun kan Cik P bercuti. Hari ni dah muncul.

Mula2 sekali tadi aku happy gilerr....Bukan sebab raya awal tapi.....kebimbangan aku dah berakhir.










Aku tak mengandung!

P/s: tadi aku ditemuramah oleh reporter bangsa cina berkenaan kemerdekaan. Siap aku nyanyi lagu negaraku lagi! So, kalau korang nampak muka aku kat TV pada hari merdeka nanti...buat2 tak kenal ek :p

10 comments:

  1. Bendera Jepun naikkk rupanya hik3!

    ReplyDelete
  2. Glamour tu, dapat masuk TV. TV berapa tu? :)

    ReplyDelete
  3. Oeya...setelah setahun menanti :)

    kakcik...tak pasti...maybe utk tv2/ntv7/8tv sebab reporter cina.

    ReplyDelete
  4. saya pun dah setahun baru muncul :) bimbang tak hingatt..

    ReplyDelete
  5. hihi...tak mengandung rupanya.ingat emosi terlebih ada makna.

    wanie femes la pas ni masuk tv

    ReplyDelete
  6. hihihi..harap2 dapat tengok wani lam tb hihihi

    ReplyDelete
  7. Rai...risau kan selagi tak muncul :p

    ReplyDelete
  8. sis LM...femes hapa...kena gelak lagi ada la nanti...nyanyi negaraku ngan sumbang...haha

    ReplyDelete
  9. kakNo..biasanya raya2 ni org jarang tgok tibi kan..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...