Thursday, July 14, 2011

Yelah...aku ni kan pengunjung setia

Aku rasa korang tau kan saat dan jam ini aku berada kat mana?

Mereka melayan aku seolah2 aku ni pengunjung setia mereka, yang memahami setiap selok belok prosedur yang mereka tetapkan.

Sangat bangang hokey!

Mungkin mereka penat nak mengulangi memberitahu perkara yg sama, tapi perlu diingatkan, orang yg dilayan itu bukan sentiasa sama. Yang lama dah familiar, yg baru masih terkial2.

Apa salahnya bagi penerangan dgn jelas dulu?

Kalau malas nk cakap byk2 kali, kau tulis dan tampal kat dinding!

----------
Sent from my Nokia phone

7 comments:

  1. Wahhhh ... wani marah eh?? KC takutttt

    ReplyDelete
  2. sabar ye wani..kalau kita tanya cara elok balas hendikan bagi je sedas biar dia sedar hihi

    ReplyDelete
  3. arkkk ... nape kah?
    eh, entri ni memang disengajakan post 2 kali ke? errrrr

    ReplyDelete
  4. wah!!sejak boleh update guna enpon ni..
    heheheh

    ReplyDelete
  5. huhu...hangin sekejap je. tp mmg menggeramkan.

    Acik, ter'post' 2 kali

    kak diana...update blog mcm update status FB...kih kih kih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...