Mereka melayan aku seolah2 aku ni pengunjung setia mereka, yang memahami setiap selok belok prosedur yang mereka tetapkan.
Sangat bangang hokey!
Mungkin mereka penat nak mengulangi memberitahu perkara yg sama, tapi perlu diingatkan, orang yg dilayan itu bukan sentiasa sama. Yang lama dah familiar, yg baru masih terkial2.
Apa salahnya bagi penerangan dgn jelas dulu?
Kalau malas nk cakap byk2 kali, kau tulis dan tampal kat dinding!
----------
Sent from my Nokia phone
hangin kat sapa lak ni...
ReplyDeleteWahhhh ... wani marah eh?? KC takutttt
ReplyDeletesabar ye wani..kalau kita tanya cara elok balas hendikan bagi je sedas biar dia sedar hihi
ReplyDeletearkkk ... nape kah?
ReplyDeleteeh, entri ni memang disengajakan post 2 kali ke? errrrr
uik..jgn marah wanie..sabar ye
ReplyDeletehuhu...hangin sekejap je. tp mmg menggeramkan.
ReplyDeleteAcik, ter'post' 2 kali
kak diana...update blog mcm update status FB...kih kih kih