Saturday, July 9, 2011

Tak tahan godaan suami.

Ada ke patut aku tengah ralit potong pola beg, tetiba dia datang bawak menda alah ni. Kalau korang, tergoda tak?

Yang x makan durian g main jauh2...kih kih kih.

Jemput makan.

----------
Sent from my Nokia phone

11 comments:

  1. kalau dah di hulur depan mata tu, kompem tak tolak wani..hihi

    ReplyDelete
  2. 2 ulas ja mana cukup, tambah 1 biji lagi. Lari, tak tahan bau. Hehehe...

    Blog Sharifdez

    ReplyDelete
  3. kalau suh beli..ish takut aaa nak makan..kesan nya kan macam keracunan makanan..

    kalau dah di sua..err..tu je ke..tak ada lagi?..malam kang berguling juga..aaaargghh

    ReplyDelete
  4. Ada 4 bijik ni, ibu mertuaku bawak dari kg. Kalo berjiran leh pas2 kat korang...hehe

    ReplyDelete
  5. heheh...
    saya paling suka durian la..
    tapi untung nye suami dan anak tak makan durian..
    tu yang best nya..
    bila makan tak payah rebut...

    ReplyDelete
  6. alololo.. terkomen pulak kat sini...

    larikkkk... tak suka durian..

    ReplyDelete
  7. uikkk...kalau den pun tergoda.....ahakz

    ReplyDelete
  8. waaa.. kalau saya pun tergoda tau!

    ReplyDelete
  9. salam..
    musim durian
    sudah mari..
    nak pergi cari lah
    :)

    ReplyDelete
  10. wahh goda ngan durian..klu akak pun tergoda!

    ReplyDelete
  11. mende alah tu kalau time solat pun jadi tak khusyuk tauuu ... warrgghh nakkk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...