Thursday, July 7, 2011

Ada kelibat hantu melintas dalam rumah

Macam biasa, jam dah menunjukkan hampir 12 malam... suami ngan anak2 dah lama aku kasi pengsan. Baru senang nak buat projek kat luar. Kalau tak kang, berhambat je ngan anak-anak. Baru nak memotong, mula lah berebut gunting lah...tarik2 kain lah...pasrah mak nokss.

Malam tu malam minggu. Minggu lepas. Nasib baik jugak suami pengsan tanpa menuntut apa2. Kalau tak, mesti rasa malas dah nak menghadap projek yang menunggu kat luar bilik. Tiba-tiba, masa nak keluar bilik...aku berundur...terduduk atas katil semula bila nampak macam ada kelibat 'benda aneh' melayang. Dalam hati aku terdetik...

"Memang dorang ni suka keluar pukul 12 malam ke?"

Nak keluar ke tak...aku masih lagi berkira-kira... Tapi dalam hati aku merenung kembali dengan tajam...ke tempat yang aku terlihat ada kelibat melintas tadi. Baru aku teringat, kipas siling masih belum aku matikan. Nak tak nak, aku memang kena keluar jugak. Huhh!




















Menatang belon minnie ni rupanya??? Cisssssss...potong stim betul! Putus semangat aku nak menjahit malam tu!

11 comments:

  1. lor..bikin seram ajer..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha buat takut aje..kak na pun pernah terkejut dengan belon farisyah

    ReplyDelete
  3. hahaha buat takut aje..kak na pun pernah terkejut dengan belon farisyah

    ReplyDelete
  4. hampes.....ko ni...aku penakut laaaa

    ReplyDelete
  5. tanjat boboi...hihihi.. ingtkan betul2 akak nmpk anu td....=)

    ReplyDelete
  6. hahaha..akak tak letupkan plak ank patung mickey mouse tu??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. itulah kehebatan akal dan fikiran kan bila digunakan kan..kalo terus tak berfikir..esoknya dan seterusnya mesti kecoh citer hantu..hehe

    ReplyDelete
  8. ahaha...kesian jebat...ko baca malam kannnn

    ReplyDelete
  9. fuh!!!!
    kasi suspen jew...ingat kn mende ape =p

    ReplyDelete
  10. haha suspen je wani ni tapi mmg betul kalau dah suasana sunyi gelap malam bayang baju pun tgk cam hantu hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...