Monday, July 25, 2011

Dah seminggu lebih Farid meninggal

Fanatik sungguh aku kali ni. Seriously memang terkesan sangat sejak Farid pergi... Sebab dia nak sangat anak, tapi bila dah lahir, dia tak sempat tengok anak dia :( 

Ku susuri malam ini, yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang, dalam kelam kusendiri.

Ku mencari hembus bayu, yg selalu berbisik madah rindu,
Kini membisu dalam sayu, tidak kutemu suaramu.


Kekasihku di jalanan yang berliku, di saat kuperlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu, di sini ku tersedu-sedu


Setelah cinta pergi, ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi



Sia-siaku mencintaimu, setia padamu, percayakanmu
Sebak dadaku, retak hatiku, luka jiwaku...dihiris pilu
Beribu sesalanku


p/s: Lagi sedih bila disahkan mengandung masa suami dah pergi buat selama-lamanya kan :(

20 comments:

  1. nak komen..tapi...biarlah ia sunyi tanpa kata..

    ReplyDelete
  2. Kakcik hanya nampak tajuk. Cerita tentang apakah?

    ReplyDelete
  3. Oh! kakcik telah dapat membacanya, tapi masih tidak faham duduk perkara. :(

    ReplyDelete
  4. Ops! baru teringat - berkaitan drama Anissa, ya? :)

    ReplyDelete
  5. sorry2..baru perasan...tersalah kaler font pulak...

    citer annissa ni kakcik...dah habis last week, tp ntah la...terkenang2 je...

    tak pernah sefanatik ini dengan drama sebelum ni :(

    ReplyDelete
  6. erkk tak faham satu apa. Ni ada kaitan dengan novel yg di baca ke?

    ReplyDelete
  7. kak nora...sunyi la td pasal tak nmpk entry...hihi

    ReplyDelete
  8. kak yus...drama bersiri tu

    tah la...lately ni cepat betul touching bila cerita melibatkan suami ngan anak... pdhal drama je pon

    ReplyDelete
  9. ohh,,terkejut tadi baca tajuk je. baru faham rupanya kisah drama.

    ReplyDelete
  10. anak adalah anugerah Ilahi..dipinjam kpd kita..walopon pahit kene telan gak kan wani...aish , klo kakNo tak tau la nk kata apa..

    psst : kakNo x tengok le cite tu huhuhu

    ReplyDelete
  11. kak No..citer dia biasa2 je tapi napa tah bila dilatari dgn lagu ni, rasa mcm syahdu je...

    ReplyDelete
  12. Anissaaa... hebat sungguh cerita ni kann.. sampai sekarang ramai lagi masih teringat2 jalan ceritanyaa..:)

    ReplyDelete
  13. hehe..k.zla dah agak ni mesti cter Annisa..xsempat tgk sgt cter ni..sbb asal jer mlm, mata ni dah tertutup...dah abis blom cter tu wani?br rasa nak tgk..heheh

    ReplyDelete
  14. adehhhh...pengaruh tv...pengaruh tv....pengaruh tv.....ahakz...ahakz

    ReplyDelete
  15. farah...citer ni rasanya lain dr yg lain kan, pastu barisan pelakon plak hebat2..ohhh my zamarul!...ahaha

    ReplyDelete
  16. kak zla, citer dh abes daaa....hihi

    ReplyDelete
  17. jeBat....yo lah...den ni mudah bonar terpengaruh!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...