Tuesday, July 12, 2011

Tinggal komen je kalau nak cuba nasib dapat hadiah Clutch!


Ni projek aku tengah malam semalam, tapi rasa-rasa macam nak bagi kat orang je... Korang jangan lah expect yang clutch ni jahitan nya sangat kemas ye...sebab hasil tangan orang yang baru2 belajar...faham-faham je lah kan.

Tapi aku rasa dah cukup kemas jahitan aku ni...waka waka eh eh... Angkat bakul!

Ok, kalau nak cuba nasib dapat clutch ni, jangan tinggal komen kat sini.... sila komen di entry INI ye...

14 comments:

  1. banyak pulak tempat komen ya...hehe

    ReplyDelete
  2. tenkiu IEB...dh nampak komen di sana...hihi

    kak yus, malas nk wat GA kt belog ni..tp nak war2kan je...hihi

    ReplyDelete
  3. ini sudah baik...kakD komen skg juga kat sana...

    ReplyDelete
  4. bestnyer....nak dpt lah...so..sy taip lah dlm ruang komen ni yek... nak taip ape ek? ...oo..salam kenal

    ReplyDelete
  5. BKKC, bukan komen di sini...hihi...rujuk entry kt atas ni ye...

    ReplyDelete
  6. cantik clutch tu.. nak join juglah..

    ReplyDelete
  7. wah. buat sendiri ke tu? cantiklah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...