Wednesday, July 20, 2011

Sakit kepala tapi boleh pulak menjahit?

Tu namanya pelik bin ajaib. Walhal jarum mesin sama laju je bergerak dgn air yg mengalir keluar dari hidung...huhu..

Kalau dh minat, sakit cemana pun gagahkan jugak kederat tu kan. Cer suruh g keje? Konpem laju je aku melencong ke klinik amik mc.

Harap2 esok sehat dah. Tak sabar nak masuk opis. Gila kerja?

Eh, taklah...aku nk jumpa opismate kat R&D, nk tayang baju ni...hehe. Sambil2 mnta pndapat cemana nk kecik kan bhgian leher.

Nama aku nak eksaited pasal kerja? Idak ler teman!

27 comments:

  1. hehe...smgt tu pnting kan sis:) badan tak sehat pon gigih wat benda yg kte suka....pandainya sis buat baju tecik tu....

    ReplyDelete
  2. wahhh..makin jeles kakNo ngan wani..dh jait bj tecik nih..td kakNo jmp pakej EPAL..2499 tuk 1thn dpt mesin jait..mmmmm harap2 abg bg la kot..

    ReplyDelete
  3. tu dia...kalau sakit2 hang pi buat menjahit....sat lagi terbungkang kat tempat keja...baru hang taw...dah kasi rehat tu....baik rehat je derrrr...ahakz

    ReplyDelete
  4. bila dah bersemangat tu kan ...

    kak ati masa mula2 dulu
    selalu gak buat dress tp
    lani dah malasla... :)

    ReplyDelete
  5. cantik! Lepas ni boleh buka butik sendiri Wani...

    ReplyDelete
  6. Chekgu...tak pandai, tapi excited mencuba :)

    ReplyDelete
  7. nanakimie...semangat nk buat mende yg kita suka kan...

    ReplyDelete
  8. kakNo...cepat2 la register..takut naik rega lagi nanti..hihihi

    ReplyDelete
  9. jeBat..org pompuan ni kalau dpt cuti sakit pon tak semestinya dia terbungkang berehat je..

    kadang tu ada je mende nak dibuat...huhu

    ReplyDelete
  10. kak ati, anak kecik lg leh buat dress...dh besar panjang seksok buat baju kurung je lah..ahaha

    ReplyDelete
  11. kak yus...bukak butik?hehe...aminnnnnnn

    ReplyDelete
  12. wahh..comelnya baju..jelesss...

    ReplyDelete
  13. miss DJ wani : cantek lah gaun ni...kompom cun kalo budak kecik umo 3 tahun pakai..('',)

    ReplyDelete
  14. Bro monday...mmg saiz 3 tahun pon ni...utk gegirl yg umo 2 thn stgh...hehe

    ReplyDelete
  15. kak liza...jual kat auni je...haha

    ReplyDelete
  16. miss DJ wani : tepat sangkaan ai...ada jual x? nak beli kan untuk anak ai si Scha tu ha...beliau bulan 10 ni umo 2 tahun...('',)

    ReplyDelete
  17. wah bro monday..berkenan ke..hehe..

    kalo yg mcm ni, utk umo 2 taun tak dpt la...sbb saiz mat saleh ni, saiz 3 utk budak 2 taun setengah pon nk kena oter kecik kan...

    kita tggu dress pattern lain plak ek..hihi...menyusul dlm minggu ni :)

    ReplyDelete
  18. miss DJ wani : a'ah...berkenan...cantek...ma ai pun tukam jahit...('',)

    ReplyDelete
  19. cantik baju itu.. ai tak suka bab2 menjahit ni..

    ReplyDelete
  20. bro monday...terharuuuuu kalau ada org laki suka puji ni...kih kih kih...

    biasa org lelaki ni kalau kita tunjuk apa2 kita buat, dia pandang sebelah mata je...ahaha (kecuali husband la..kalau dia wat gitu mmg mendapat lah nanti...hihihi)

    ReplyDelete
  21. ai...menjahit ni kena ada minat, baru menjadi :)

    ReplyDelete
  22. comel.. terror menjahit erkh,

    ReplyDelete
  23. mamaema, bukan terror tapi minat nk cuba...hihi

    ReplyDelete
  24. bestnye kalo dni pandai jahit baju sendiri :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...