Wednesday, June 29, 2011

Gambar Bisu Hari Rabu #3 Sambal Hitam


*Saja dengki nak bagi korang terliur :p

21 comments:

  1. sambal belimbing buluh ni kan..sedap makan lak ngan nasi panas2..lapar pulak rasa hehe

    ReplyDelete
  2. suke.. nak pulak kalau pedas lagi sedap..

    ReplyDelete
  3. posa la!!!
    dush!!dush!!
    hehehhe

    ReplyDelete
  4. wow!!!! nampak sedap! ajarlah....

    ReplyDelete
  5. aduh...confuse kak liza sebab wani tukar nama blog..he..he.. lain kali letak resepi sekali. adeh! mcm le nak masak.

    ReplyDelete
  6. alamak nmpk sedaplah wani.. tp akka tak pernah makan.. bak sikit boleh.. he..he..

    ReplyDelete
  7. ahaa...betul qema, makan dgn nasik panas2...

    ReplyDelete
  8. betul tu aizamia, lg pedas lg menyengat kan..ahaha

    ReplyDelete
  9. kak diana...nanti mlm mai dtg tgok lagi

    ReplyDelete
  10. Mak Su, nanti wani kongsi resipi :)

    ReplyDelete
  11. kak liza...saja gatal tangan gi tukar...
    tp wani perasan kt bloglist org maintain nama lama

    ReplyDelete
  12. kak hanis...meh berjiran...hihi...

    kalau wani buat, leh la pass2 :)

    ReplyDelete
  13. hehe baru buat minggu lepas. masih ada stok belimbing rebusnya.boleh simpan sampai bulan puasa nanti kalau dan ler.Tp tetap terliur tengok pic wani tu:)

    ReplyDelete
  14. sambal hita,?..

    buat dgn ikan bilis ke?

    ReplyDelete
  15. Aina, selalu tak dpt simpan lama sbb tergodaaa nak makan je...hehe

    ReplyDelete
  16. mama ema...aah

    ikan bilis + belimbing buluh rebus

    ReplyDelete
  17. Sambal spesel terbaek drp negeri pahang aje kan?
    :D

    ReplyDelete
  18. owh ni ke sambal hitammcamner nak buat ni?

    ReplyDelete
  19. aina...yeszaaaaa

    kak LM, nanti wani share resipi :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...