Wednesday, June 22, 2011

Jawapan kepada kesedihan

Ingat lagi tak bila aku berkongsi keseronokan aku di SINI? Punya lah tersenyum2 gembira... tapi Allah takdirkan jodoh aku tak panjang. Aku terpaksa merelakan perpisahan sementara ini. 

Ye, sementara sahaja! Aku harapkan agar tak lama nanti Ia akan kembali berada di tanganku. Doakan ye kalian!

Untuk sesuatu yang lebih menjamin masa depan, aku merelakan Ia pergi buat sementara waktu...huhu

Tapi....









Kosong tangan ini kurasakan :(

12 comments:

  1. berdoalah semoga diberi yang terbaik dalam hidup ini

    jom komen entry ini
    Kisah Katak Dan Ahli Biologi

    ReplyDelete
  2. tak pe..itu la gunanya barang kemas...
    heheeh...bukan semata2
    untuk perhiasan diri je..

    ReplyDelete
  3. ooo br kakNo faham...sabar ye wani..insyALLAH ada rezeki lebih ada tu..kakNo doakan semoga wani dimurahkan rezeki lagi lepas ni..tp betul mcm diana ckp..itulah gunanya masa kita muda..nnt masa tua lain pla ceritanya..

    ReplyDelete
  4. sementara je kan kak. tak pe sabar,mana tau nanti ada rezeki lebih boleh ambik yang lg besar gitu....=)

    ReplyDelete
  5. Xpe nanti ganti yang BESAR punya, insyaAllah:)

    ReplyDelete
  6. chegu..ye..berdoa dan terus berdoa

    ReplyDelete
  7. kak diana, nasib baik jugak la ada harta yg bernilai tu kan

    ReplyDelete
  8. kak No, tapi tetap sedih bila sampai terpaksa bergolok gadai...huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...