Friday, June 17, 2011

My hasil jahitan...

Eh...ada ke yang minat nak tengok ni? Hihii...tapi kan..kan...kan... aku memang lah nak tempek gambar2 ni... cumaa..... aku kongsi link ni dulu lah yep...




Blog ni dah lama aku bukak... tahun lepas lagi...tapi update sekali dua je, pastu malas. Sebab mood menjahit masa tu turun naik... Tapi bila dah naik tu mood update kat sana pulak menurun...ahaha...maka biarlah ianya bersawang. Masa giler menjahit tu aku dok pulun update kat blog Anak-Anak dan kat sini je.

Lepas ni aku akan menjadikannya lebih sistematik, aku akan jahit dan update di sana. Setakat ni aku menjahit suka2 je...tak pernah mengharapkan profit yang tinggi.

Cuma bila orang berkenan, aku ambiklah order. Tak sampai hati nak hampakan permintaan orang.

Dan minggu ni aku akan bizi gilosssss....bila mana ramai yang berkenan clutch aku! Rezeki....syukur....hihii

Nak tengok clutch tu? Tungguuuuuuu

*Kang ada plak yang menyampah dengan aku, berapa kali kena tunggu tah...kih kih kih

3 comments:

  1. alamak....ada bakat lain rupanya....ahakz....ahakz...syabas2...ahakz

    ReplyDelete
  2. ahaiii tak sangka Kak es..
    pandainya menjahit *wink *wink

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...