Friday, September 23, 2011

Penyakit Pelupa Siri II

Kisah ini ada kaitan dengan entry INI.

Seperti biasa, perbualan berikut dirakamkan ketika sepasang suami isteri dalam perjalanan ke tempat kerja dengan menaiki motosikal.

Sebaik sahaja baru bertolak dari rumah,

Isteri: Ehhh...abang ada tutup plug seterika tak tadi? Sayang ada iron baju kurung kakak.

Suami: *Bersedia nak patah balik*  Ni lah dia kesan berkahwin dengan orang yg dah berusia *ambik kesempatan balas balik*


Isteri: *buat-buat tak dengar* Tapi abang dah tutup suis utama kat bilik belakang kan???

Suami: *Tak jadi patah balik* Aah la....lupa....he he he












P/s: Aku rasa cam dua-dua dah tua....kih kih kihhh







Nota kaki: Asap rokok boleh menyebabkan penyakit pelupa. Makin lama aku keje kat sini, kalau penyakit lupa berterusan maka aku dah tau puncanya!

30 comments:

  1. Minum air ada semut, makan kepala ikan pun sama...

    ReplyDelete
  2. - ok lah tuh...sehati selupe...haha

    ReplyDelete
  3. selalu jugak cam tu...rasa syak yg bukan2..selalu nk keluar pastikan lagi semua...

    ReplyDelete
  4. Bab lupa tutup suis seterika memang selalu membuatkan kakcik ragu2. Sebab itu kakcik tak suka gosok pakaian sebelum keluar bekerja, lebih baik gosok di waktu malam.

    ReplyDelete
  5. kak yus...

    wani jangkit dari dia...ahaha

    ReplyDelete
  6. kakak zakie, ke2-2 faktor tu tiada...

    ReplyDelete
  7. gadis, sweet kamu kata? ahkak rasa hazabb dik :p

    ReplyDelete
  8. AI...

    takut nanti sampai ke tahap "eh...kita ada brapa org anak ye?"

    ReplyDelete
  9. kakcik...wani mmg tak penah gosok baju pg2...

    kakak la tadi, tiba2 nk pakai baju kurung pulak..

    ReplyDelete
  10. Penyakit lupa ke was -was ...sy pun kadang2 cam tu jugak...

    ReplyDelete
  11. biasa kes pelupa ni ujang..kdg2 dua2 pn sengal boleh lupa..haha pasrah la usia makin meningkat tu lah simptom²nya =P

    ReplyDelete
  12. KC pagi ni kena marah gara2 "lupa". Udah "tua" rupanya. Hihihi

    ReplyDelete
  13. kehkeh..klaka la n3 ni...sweet pun ada tau uolls ni...hehe..


    aku ngan hubby pun selalu je lupa...bila time dia lupa aku kutuk dia habis2...bila time aku lak lupa dia pulak serang balas kat aku...hehe...

    ReplyDelete
  14. NM02, mungkin sbb kadangkala kita suka bergantung harap pd pasangan utk mengingati segalanya kan...hehe

    ReplyDelete
  15. halila, was-was pon ye jugak nih :p

    ReplyDelete
  16. Yana...tu la, tak lama lg kena lucut dah nick Ibu Muda ni...huhuuu

    ReplyDelete
  17. wahida...kalau tak de serang balas, tak sah hidup...ahaks!

    ReplyDelete
  18. ya allah kak ati laki bini
    pun sama gak...hehe

    ReplyDelete
  19. kalau ema dah kena marah dah..huhuhu

    pernah sekali lupa tutup periuk..tgh masak telur...pergi rumah MIL..tetiba teringat..

    terus suami balik..dah hangit pun telur...nasib baik tak terbakar satu rumah...

    ReplyDelete
  20. kak ati...rasanya ni normal kan :p

    ema...wohooo...bahaya sungguh tu

    ReplyDelete
  21. salam kenal
    akak dah follow

    kismis elok untuk ingatan :)

    ReplyDelete
  22. hahahahaha...2x5 je hahaha

    tahniah wani dah berjaya jawab MURTABAK RAJA..nnt kakNo pos baucer tu ye..alamat kakNo rase masih simpan yang wani bg dlu..klo xjump nnt kakNo minta balik ye..tahniah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...