Saturday, September 17, 2011

Sarapan dalam kereta

Tabiat yang memakan diri sendiri. Sila jangan cuba di dalam kereta anda.

Alkisahnya....toyyibbbbbb....

Ni memang tebiat buruk aku ye. Bila aku memandu ke pejabat, dan perut tetiba mengada2 rasa nak makan 'sarapan besar' mekdi. Dari mekdi nak pejabat aku tu ada 3 traffic light So, dekat ke3-3 port tu la aku buat tabiat buruk ni.

Bukan makan beger tau, tapi 'sarapan besar'! Cer korang bayangkan...aku dengan sudu garfu (plastik) tu, makan2 dalam keta...syurga kamu tahu... Perangai ni bermula masa aku mengandungkan Auni... Masa tu tekak aku hanya boleh terima Big Breakfast, baru takde morning sickness! Giler mengada-ngada kan... Nasib baik 2 minggu je berlarutan, kot sebulan...pokai aku....(Sila buat kira-kira RM 10 x 12hari untuk sarapan aku masa tu)

Tapi pagi tadi aku teringin merngulangi tabiat buruk tu semula....(jangan salah sangka, aku tiada isi apa-apa melainkan lemak-lemak degil je). Dan ianya berjaya aku laksanakan seperti biasa. Cuma kali ni skill tak berapa nak tajam dah gamaknya, sampai2 di pejabat...makanan masih tak habis lagi...

So, aku pun packing2 semula...apa yang tinggal tu nak bawak naik lah kononnya... Kiri kanan tangan aku sibuk pegang plastik makanan + a cup of coffee.... Aku keluar kereta, tekan lock kat pintu pemandu...dan tutup pintu!

Lepas tu aku terkebil-kebil bila telinga ni macam terdengar sayup-sayup bunyi radio. Pandang kiri. pandang kanan. Pandang dalam kereta.



















Kamu tahu apa terjadi?

9 comments:

  1. it's really confusing!! so, what had happened after that?? tak berani nak kasi jawapan yg bukan2..hehe.

    ReplyDelete
  2. sah tinggal kunci keta tu..
    heheheh

    ReplyDelete
  3. hehehe...tekan lock kan pintu kerete???

    sah2 kunci tinggal kan?

    kuang3..

    ReplyDelete
  4. kihkihkih...ye la, kunci tertinggal deeeee......sabo je la wani ni...hurrmmm 1 lagi dengan beg2 sekali tertinggal kot...

    ReplyDelete
  5. apa yang terjadi tu...

    oh, dekat jer rumah wani dgn rumah ema

    ReplyDelete
  6. yeszaaaaaa...kunci nya tertinggal di dalam....huhuuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...