Saturday, September 24, 2011

Toyol curi duit

Ikutkan hati nak buat siri Penyakit Pelupa yang ketiga...kih kih kih. Tapi kang melampau sangat lah kan. Asek lupa je minggu ni, kita sambung minggu depan pulak lah :p

Ni kisah orang simpan duit cash lam lemari kat rumah...berkeping2 duit not RM50 dia simpan. Suatu hari, bila dia bukak almari...tengok2 duit cam kurang sekeping.

Isteri: Abang....ada ambil tak duit dalam lemari ni?


Suami: Mana ada. Cuba kira betul2....


Isteri:*belek-belek duit* Betul ni...tak cukup lah...ish....ada toyol masuk ke ni?


Suami: Beli barang dapur kelmarin, pakai berapa keping


Isteri: 2 je...mana lagi sekeping ni?


Suami: Makan pizza hari tu, sapa yang bayar?


Isteri: Err...errr..... sayaaaaaaa...hehe














P/s: Makin menjadi-jadi kan.

7 comments:

  1. - bahaya letak duit dlm lemari...balik raye kt kampong aritu dgr ade org bela toyol...mengarut betol diaorg ni kan...

    ReplyDelete
  2. AI

    mmg ada kan toyol curi duit ni kan?

    ReplyDelete
  3. toyol..kekadang benar ia ada sebab

    rumah bos saya kerap kali hilang
    ada sesetengah bela untuk mata pencarian...ya allah begitu pun ada

    ReplyDelete
  4. pelupa tu lagi bahaya dari toyol. muda lagi mana boleh lupa, makan semut ye. keh keh

    ReplyDelete
  5. Kak taman sy pun ada sebuah rumah asyik dia jer yg hilang duit.. toyol yg di tuduh .. last2... toyol kepala berambut... anak dia yg dok cilok sikit2... tiap2 hari ...

    ReplyDelete
  6. hye ibu muda...kenapa sampai pelupa bnyak kali ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. hikhikhik.. betuller.. yang jadi mangsa mesti en. suami.. ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...