Friday, September 9, 2011

Jadual Tak Payah Masak

Senarai Jadual Tak Payah Masak Hujung Minggu ni:

Jumaat (hari ni)

Malam: Jemputan makan nasi kerabu rumah mak cik di Shah Alam (updated)

Sabtu -

2pm: Jemputan Rumah terbuka di Serdang
8pm: Open House Bos Suami di Puchong

Ahad -

Pagi: Beraya ke rumah pengantin baru (sepupu) di Selayang
Tengahari: Kenduri kahwin di Setapak
Petang (Malam): FREE*

*Ada ke yang nak jemput aku beraya? hihiiiii......

15 comments:

  1. jangan mabuk rendang sudah~keh keh~

    ReplyDelete
  2. haha sy pn sebok membzkan diri pi rmh org weekend nih..^__^

    ReplyDelete
  3. bujal...mudah2an tidak lah

    Yana....minggu depan nak terjah rumah kamu :P hihiii

    ReplyDelete
  4. mari kita sama2 sesakkan umh orang

    hehehe

    ReplyDelete
  5. sakannya Ibu Muda beraya!!

    saya banyak jugak tp jauh2 la.. tak tahu la gi ke tak..

    ReplyDelete
  6. rumah sapa makan nasi kerabu mlm nie??
    best tue..umah ayah lie ke??

    ReplyDelete
  7. CMA-minggu gantung kuali

    NM-peluang bertemu saudara mara dan sahabat yg lama tak bersua :)

    chekgu...pergi setakat yg termampu

    kakNa...rumah cik ni :)

    ReplyDelete
  8. jenoh la makan rendang lemang ketupat nasik himpit...ekekekeke

    ReplyDelete
  9. doktor....sy sedang berdiet....ahaha

    ReplyDelete
  10. sama la..hari minggu ni gantung piyuk kuali pagi petang ada jemputan hihi

    ReplyDelete
  11. ini yg beshnyer bulan syawal.. rejeki melimpah ruah... tp kener plan perjlnn btui2 pasai kne spend utk minyak n tol plaks even bajet mkn ank-beranak dah lepas...ehehehhe

    ReplyDelete
  12. wah wah wah...raye sakan nooooo hehe...

    ReplyDelete
  13. Raye-raye juge tapi kene jage2. utk maklumat lanjut.......Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

    Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

    http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

    ReplyDelete
  14. Raye-raye juge tapi kene jage2. utk maklumat lanjut.......Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

    Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

    http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...