Thursday, December 30, 2010

Bila glamour mencari kita

Mestilah suka kan! Terharu...teruja...sebab bukan kita yang kejar nama dan glamour itu, tapi sebaliknya mereka yang mengejar kita. Opss...bukan aku lah! Ni aku nak citer pasal pemain bola tu-Khairul Fahmi..dan yang dapat tempiasnya ofkos la teman wanita dia a.k.a awekss nya..hihi...tahniah!

Eh, sungguh aku tak sangka KFCM tu mamat klate rupanya....haha...lambat sungguh aku ni kan! Orang dah sampai ke Indon, aku baru nak kumpul duit beli tiket flight. Sangat-sangat ketinggalan!

Jom terjah belog awek Khairul Fahmi Che Mat ni- Elia: Short & Sweet . Untung ada belog..hihiii..masyuk la sket kan dengan nuff...bukan la glemer kosong je..glemer berisi tuuu....hihii...syok!

Aku: Konpem ada yg kata kat aku..."helloooooooooo..tadi kau kata kau banyak kerja kan, tapi kau dok hapdet blog jugak..." Muahaha..tak leh nak kata apa....inilah aku! (Lagipon FB xde kat sini)Bila idea ada kena cepat-cepat taip-kang aku lupa. Aku ni kan ada amnesia. Tapi tak lah sampai macam Intan Ladyana punya amnesia tu sampai lupa hari-hari.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...