Wednesday, December 29, 2010

Piala AFF Suzuki - Aku Tak Minat!

Apa kebende lah piala AFF Suzuki tu? ohhoooo..aku sangat-sangat tak berminat nak ambil tahu...nak-nak lagi pasal bola kan...tapi bila tengok laki aku beria-ria nak balik rumah tengok perlawanan ni, mesti ada sesuatu...

Rupanya Malaysia ke final! Eh, sila jangan kutuk aku! Sebab aku memang tak berminat walau sebesar kuman...haha...sukan bukan jiwa aku. Dari kecik lagi aku memang fobia dengan bola. Bukan game bola sepak je, tapi semua-semua lah yang ada kaitan dengan bola..termasuklah game tuk budak pompuan-bola jaring..bola baling...Sebab aku pernah kena baling dengan bola! Ahaha...tragis sungguh punca aku tak suka bola kan.

Efeknya memang sampai ke tua. Bukan bola je, sukan-sukan lain pon aku tak minat, kalau tengok berita kat TV, sampai je part sukan-aku tutup TV. Kalau baca suratkhabar, sampai je page sukan-terus aku tutup suratkhabar tu. Memang giler extreme lah aku tak minat.

Tapiiiiiiiiiiiiiiii..kalau aerobic??? Yeahaaaaaaaaaaaaaaaaa..yang tu aku suka! Gedik-dedik, joget-joget ikut muzik...aku nakkkk!!!

4 comments:

  1. hahahhaha..best apa bola..sebab kakNo dlu men bola jaring wakil daerah lagi haha..tp abg minat worldcup je..yg mesia2 ning takat buka nk tengok result..

    ReplyDelete
  2. dlu sy pon x mnt bola. tp skg dh layan sb asben slalu bwk g stadium. dh boleh bertahan dpn tv selama 90 mnit. ngeee.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...