Tuesday, December 21, 2010

Aku dapat anak dara aku semula :)

Sapa2 yang pernah follow entry aku kat sana tu, mesti tau citer anak dara aku yang tak nak dengan mama dia nih. Memang la sedih kan.
Tapi aku sangat2 happy. Pelaburan laki aku sebanyak 40 hengget untuk masuk Zoo (walaupun sangat2 mahal bagi aku, tapi tu harga yang aku dapat beli kegembiraan anak aku) telah mendatangkan hasil.
Terharu aku, macam nak nangis kat dalam Zoo tu bila anak dara aku nak menempek dengan mama..huhuu
100_2248
Bukan senang tau aku nak enjoy moment macam tu. Sob..sob…sayu okeh!
Lepas ni aku kena rajin2 kan diri basuh berak dia, layan dia makan. Sebab dengan cara tu je dia nak kat aku. Sebelum ni aku banyak habiskan masa dengan adik. Sebab adik kecik lagi kan. Menetek pulak tu.
Azam aku untuk tahun 2011, aku tak mo kena cubit dah dengan anak dara aku bila aku dok bergesel2 kat papa dia. (Dia sangat kuat cemburu). Tapi aku nak buat dia cubit laki aku plak bila terjadi nya saat mama dengan papa bergesel2…haha.
Oh, azam aku! Hanya anak dara aku je yang boleh tunaikan.
Maknanya aku kena kerja keras lagi untuk tambat hati dia Smile

1 comment:

  1. a a..kakNoa da bace kat 'sana' nun..alhamdulillah berjaya gak kan..lepas ni mmg wani kena tingkatkan usaha camne nak handle keadaan..klo boleh cium pp dia selalu..salah satu cara kakNo dan Abang guna tuk anak2..alhamdulillah dorang sll tny makbapak bila salah sorang xde..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...