Wednesday, December 29, 2010

Nak joget-joget!

Semalam aku jalan-jalan dari satu blog ke satu blog, tapi tak de lah tinggal jejak pon, sebab guna beruk ni lain sikit...lembab!

Dalam duk berjalan tuh, aku tersinggah lah blog kak chik @ ella. Tetiba je aku macam naik seh! Excited nengok kak cik beraerobik..huhu..tak leh jadi nih, aku nak jugakkk...

So, misi aku untuk 2011 ni-nak carik port joget-joget..badan mesti mantap kan! Kata ibu muda....haha..aku tak mau la nampak tua dari usia, so, figure harus dijaga...ahaks!

Aku: Tetiba je ada plak opismate aku pon berminat, haruss aku gi carik port!

4 comments:

  1. Mama Zara .. tima kaseh krn mndgr saya membebel. haha ..

    kalau awak dtg dr arah Snway Kygan, Shah Alam, tak jauh sgt, dlm stgh jam shj.

    Anyway, saya sokong 100% hasrat murni awak utk mengamalkan gaya hidup sehat. Mama Zara pasti boleh!! hihi ..

    ReplyDelete
  2. yeahh! syok nya kalau dapat aerobik sama ngan k'chik :) skang ni misi mencari port2 berdekatan dulu...hehe

    ReplyDelete
  3. JOOOOOM!..kakNo nak join gak hehe..kita cari port lu ek..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...