Sunday, December 19, 2010

Muka surat baru bermula

Salam semua. Sapa yang dah kenal aku dari blog terdahulu tu, diam-diam je lah ye. Bukan apa, aku rasa aku perlukan 'privacy' sedikit. Oh, aku bukan selebriti. Deejay? Jauh sekali. Cuma pernah merasa seketika dan akan terus mengimpikan kerjaya itu. Saja aku create port baru, kalau boleh aku tak nak insan2 yang aku kenal, baca tulisan aku kat sini. Bukan menyorok, tapi kurang selesa. Kalau korang terjumpa, nasib lah.  Laki aku pon aku tak bagitau. Tak pe, kalau aku dah tak de nanti, beliau boleh refer dalam surat wasiat yang akan aku tulis nanti.

Nak tinggalkan harta selain anak-anak: aku tak de. So, aku tinggal diari aku ni je lah. Ok jugak kan?

(Kurang2 pon, kalau abang rindu kat sayang, boleh baca blog personal sayang ni. Rindu kat anak-anak, boleh tengok blog family yang abang create kan tu :)

1 comment:

  1. i got u...hahahahah.....
    keyword apa nk bg ek.... erm...
    kwn opis..amacam..? betul la..kawan opis.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...