Monday, December 20, 2010

Doploh hengget nak tengok gajah beromen

Wakaka... Sila jangan tuduh aku buat tajuk kontroversi ek. Sebab memang betol pun. Cerita semalam ni. Kitorang gi Zoo Negara (dalam tak de duit pon lebur gak la 40 hengget-tapi takpe, duit laki aku. BUKAN duit aku).

Masuk2 je terus ke kiri which is tempat gajah. Dah lama lepak situ, tup2 sempat lak gajah tu beromen. Kejap giler dia beromen. Haha..sian yang betina tu kan. Ntah puas ntah tidak. Tapi siyes aku memang terkejut tengok kote gajah tu, panjang sampai cecah tanah..Muahaha......

Nanti aku upload gambar. Tapi tak clear sangat sebab dari jauh. Laki aku malu nak gi snap dekat-dekat. Tercabar la tu tengok kote gajah lagi panjang...Ya Ampunnnnnnnn :))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...