Friday, December 24, 2010

Amnesia Melampau

.Kain itu adalah belakang wallet aku.
Apa benda tu? Tu wallet aku. Aku jahit sendiri. Klik sini untuk tengok gambar dari posisi berlainan. Napa aku cakap aku amnesia? Korang tengok lah senarai tu. Sampai tahap aku kena tampal kat wallet. Sebab kalau selit dalam wallet, jawabnya memang aku tak hengat.

Malam ni nak balik kampung. So, itu adalah senarai barang-barang yang aku nak bawak balik. Kalau tak buat gitu, konpem ada je yang aku tinggal nanti.

2 comments:

  1. hehe same mcm haa la. pelupe gak sejak beranak ni.

    ReplyDelete
  2. cantik la purse sis wat nie..hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...