Monday, May 9, 2011

Ratu Anai-Anai Musuh Aku!

Aku tak peduli kalau orang suka kau sebab boleh tingkatkan tenaga batin lah kononnya kan? Janji, kalau aku jumpa kau- memang aku bakar hidup-hidup!


Semalam, ada lagi yang jadi mangsa kat rumah aku..huhu...kesian sungguh... cadar dan tuala yang aku letak di rak paling bawah! Padahal baru beberapa bulan lepas, almari di tempat yang sama terpaksa kami buang sebab makhluk perosak ni dah naik sampai ke atas :(

Sedih bebb... geram sangat2 ni.. Emo betul aku kalau melibatkan anai-anai! Menaip entry ni pun rasa nak nages!

Aku ada jumpa info pasal pencegahan dengan makhluk jahanam ni di SINI. Aku terfikir, perlu ke aku buat kat bakal rumah baru aku nanti?

10 comments:

  1. Kena sembur racun anai-anai la wani tapi kalau jumpa ratu anai-anai blh jual mahal pula tu hehe

    Sakit hati je kan, rumah qema banyak semut skrg ni, gamaknya musim semut beranak pinak agaknya huhu

    ReplyDelete
  2. wani..kakNo ada baca gak semalam kes tenaga batin tu..kakNo rasa klo takmo makan jual rm2500 tu seko ooooo...kaya wani hehehehe..

    ReplyDelete
  3. aduyai.. anak-anai? kalau pasal ni memang kena rajin sembur.. dulu rumah ibu saya pun habis kena anai2.. mencik tol engan anai2 ni.. kena rajin tengokla tempat kayu yang lembap2 tu kann..

    kalau saya pulak.. rumah tak habis2 dengan semut hiram yuu.. eii geli tau,

    ReplyDelete
  4. memang anti kan dengan spesis ini..
    kalau dah kena tu mmg kena hati-hati.

    Rumah akak pun skrg banyak semut hitam, harap2 takdelah anai2 ni pulak, risau gak ni..

    ReplyDelete
  5. qema...jenuh sembur racun dah :(

    ReplyDelete
  6. kak No..tak sempat jual, daku bakar terus...geram punya pasal..kih kih kih

    ReplyDelete
  7. Farah... koloni semut yg banyak boleh menewaskan anai-anai... nih dari pembacaan saya la..

    so, kalau semut dh byk, anai2 x de...lg better rasanya :)

    ReplyDelete
  8. kak yus..mmg anti sungguh...1-1 dia serang lam rumah tu :(

    ReplyDelete
  9. eee geli la plak bila fokus anai2 tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...