Saturday, May 7, 2011

Jelebu...Here I come! *Gedikk*

Hari ni nak pulang ke kampung halaman suami tercinta. Dah 4 bulan rasanya tak balik sana..kih kih kih... Anak menantu yang sangat baik kan. Tapi kalau ikutkan hati cam malas je nak balik, Aniq masih tak sehat. Aku cukup tak suka berjalan ke sana sini kalau anak tak sihat ni. Tapi apa boleh buat, orang tua menagih janji, dah tak pedulikan lagi alasan2 remeh ni :(

Harap2 demam Aniq dah ok lah hari ni.


Ni menu dinner kami malam semalam. Mood M datang + anak demam lagi, maka masak nasi je lah. Suami yang memahami pergi menapau lauk ini...kih kih kih...Aku sekarang ni malas betul nak makan kat luar.. renyahh weii ngan anak-anak kecik ni... So, semalam laki aku tapau ikan Siakap 3 rasa ni sekor, aku masak nasi siap-siap... 

Kat rumah, kitorang melantak makan dengan aman damai, heaven sungguh... Meratah hingga ke cebisan daging ikan yang terakhir...kah kah kah... Kalau kat kedai, ada tak buat camtu agak2? Aku rasa ramai yang malu-malu...tapi aku memang tak malu! Kalau memang betul2 sedap, aku selamba je meratah sampai tulang nak bagi kucing pon kucing taknak! Nasib kau la kucing....

7 comments:

  1. feveret kc tu. len kali mkn ajak kc join sekali je. Eeeee .. tak malunya dia. hihi.

    ReplyDelete
  2. ikan msk 3 rasa mmg sodap! tp syg, ujang x mkn seafood..sob sob..klu rasa teringin sy dtg rmh akak je lah..boleh??hihi~ =)

    ReplyDelete
  3. serupalah kita... tak malu juga. makan memang selera.

    ReplyDelete
  4. kat kucing memang tak leh bagi sebab nt dia minta2 lagi... nanti nak makan pun tak senang..

    ReplyDelete
  5. KC..ikan siakap sgt sedap kan :)

    ReplyDelete
  6. Yana...boleh je, tp akak pon tapau..hik hik hik...nak dtg rumah bitau, nanti akak gi tapau siakap... haha...pemalas betul nk masak!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...