Thursday, May 12, 2011

Tangan di Dada, Mata ke Atas

Tak kira la orang nak kata aku tinggal gerabak train ke... katak bawah tempurung ke... tapi aku nak jugak membuat pengakuan secara terbuka, aku baru paham maksud tangan di dada mata ke atas ni setelah menggoogle dan terdampar di SINI. Kahhh kahhh kahhh... sila lah gelakkan aku. 

Selama ni bila aku tengok kat FB merata orang duk cakap tangan di dada mata ke atas aku bayangkan mereka yang meninggal tapi tak sempat tutup mata..kih kih kih... Eh, tapi betul apa. Orang meninggal kan nanti orang lain ke dada kan tangannya, pastu kalau tak sempat tutup mata, nanti orang tutup kan mata beliau..kan kan kannn...

(pic sumber dari blog yg sama di atas)

*Geng-geng nyah Ujang seswai la buat aksi tangan di dada mata ke atas ni

4 comments:

  1. hehehe..mmg suka buat gaya ni, saja2 je kak..kdg2 boleh buat kawan gelak.. hikhik

    ReplyDelete
  2. gambo pre wedding saya pun ada gambar cmni..haahahah

    ReplyDelete
  3. kihkihkih..gaya 'meNYAHmpah..hihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...