Monday, April 11, 2011

Yeayyyy...Berakhir Sudah Semuanya :)

Alhamdulillah...segalanya dah berlalu, lepas ni rutin harian aku akan kembali kepada asal... Bisnes pon dah boleh mula semula... Lepas ni kena lah lagi giat mencari tapak... banyak komitmen kan...

Last week aku langsung tak de celah nak update blog sebab sepanjang masa aku berada di hotel Summit untuk satu event besar-besaran yang mengumpulkan peminat jahitan dari seluruh Malaysia. Sungguh seronok mencuci mata sebab hiasan booth yang sangat2 mengujakan setiap mata yang memandang! Aku puas hati kali ni walau pon event perasmian ada sikit tunggang langgang..huhuuu

Aku rasa bersalah, tapi bila pikir2 balik bukan salah aku pon. Ada ke patut, event esok pagi...kol 11.30 malam tu baru pihak protokol Istana datang check flow event...harusss lah banyak yang berubah kan. Dengan skrip aku potong sana sini...conteng sana sini...maka aku rasa wajar lah aku pon menunggang langgangkan atur cara...wakakaka

Gulppp...aku ni tunggu masa bos panggil je...ahaha.... Sebab silap aku besar gak la...penerima hadiah salah terima hadiah. Dah tu, foreigner plak kan..tak kan aku nak gi mintak balik..nampak sangat buruk siku...haha... Sebbaik terlepas sorang je..kot semua..memang mati aku!

Tak kisah la smua tu..janji aku enjoy! Dan sangat2 gembira bila ada makcik2 yang datang kat aku siap memuji2 lagi 'kelemakan kemerduan' suara mc...hihiii... "Makcik...doa2 kan lah saya dapat jadik pengacara tu ye... :) "

Aku: Sedang menunggu gambar2 menarik untuk diuploadkan.

4 comments:

  1. wah jadi mc event besaran ye.
    tak sabar nak tgk gambar:)

    ReplyDelete
  2. wah wah wah wani...ada bakat nih..insyALLAH masin mulut makcik tu kan..memula ngan event ni dlu ek, esok2 sapa tau seluruh malaysia kenal lak sbb masuk tb hehehe..

    ReplyDelete
  3. amin...mudah2an termakbul doa kakNo :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...