Wednesday, April 13, 2011

Maharaja Lawak yang tak lawak

Hurm..habis lah minggu ni belog aku penuh dengan kritikan je... Kali ni Maharaja Lawak. Aku tertarik nak tengok bila sana sini orang duk cakap pasal Maharaja Lawak. Kat FB...kat belog... So, aku pon teruja lah mendonlod... again...aku donlod je... 

Maaf, aku bukan pelanggan ASTRO... Bagi aku yang tengok TV hanya berapa jam je seminggu rasanya tak berbaloi nak langgan ASTRO. Cukup lah dengan 7 channel (TV1, TV2, TV3, NTV7, 8TV, TV9, TV Al-Hijrah) yang ada...tu pon tak tertengok semuanya.

So, semalam balik je keje...kitorang ngadap Maharaja Lawak..Minggu Pertama...Hurm... lawak kah? Again...banyak lawak bodo2.. Kalau yang betul2 lawak pon aku rasa sorang dua je...nampak jauh betul jurang kelawakan mereka semua.

Maka, dengan ini aku rasa tak rugi pon aku tak subscribe ASTRO....hihiii

2 comments:

  1. minggu ke-2 ok skit..
    tapi agak yang rasanya tak layak bertanding..
    kump champ xda la plak.. depa tu best..

    ReplyDelete
  2. minggu ke 2 tak tengok lagi...hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...