Thursday, April 28, 2011

Apa maksud ketawa di hujung jari anda?

Err....aku tatau nak letak tajuk apa sebenarnya, tapi aku saja nak share ngan korang...cemana cara aku ketawa/senyum di hujung jari :)

Ok, kalau lepas ayat aku letak simbol :) maknanya aku senyum je..tanpa nampak gigi....

Haha - Gelak-gelak nampak gigi
Hihi - Gelak-gelak sopan (sambil tutup mulut)
Hehe- Gelak-gelak kambing.... Eh silap! senyum kambing....hehe
Huhuuuu - Nih bukan gelak, tapi menunjukkan macam ala-ala sedih la...
Hohooo - Gelak menyetan... Kalau korang ada YM, tengok icon Setan kaler Purple tu :)
Wakaka - Gelak sampai pecah perut








Waka Waka Eh Eh - Gelak sambil gelek pinggang! (oke...yang ni aku tipu!)


Wehhh....pe kejadah aku menaip sambil praktik ni???


Aku: Entry ni bersifat  'Hihihihiiiiiiiiiiii' kerana elaun aku masuk esokkkk! Yehaaaaaaaaa....nak berjimba2 di PBAKL untuk 2nd round!








Ops....ala......... elaun tu bajet untuk Insurans Rumah! Damnnn <-- bak kata Ujang

5 comments:

  1. kakNo baca ni sambil tersipu-sipu hihihi -sopan gitu

    ReplyDelete
  2. hehehehee... tutup hidung.. ketawa dihujung hidung.. larikssssss

    ReplyDelete
  3. Dni....tutup idung jadik sengauuuuuuuuu :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...