Friday, April 29, 2011

Rindu Budak Ini :(

Budak yang sebaik lahir je terus celik mata yang sebesar guli. 
Pastu kerut kening, mikir masalah negara. 
Budak ini sekarang dah besar, suka ikut mama, suka makan, tak suka mandi. 
Takut lizard, takut belon yang dilukis dengan marker pen menjadi muka hantu oleh papa dia. 
Suka baca buku. Suka nak solat. 
Suka baca doa makan sebelum minum susu " Awoh huma ayik lana...jak tana...kina..ana...aminnn"
Pantang nampak mama pakai tudung...dia pon nak jugakk...."Maaa...atu (tudung) kakak ana?"

Mudah-mudahan kekal la tudung tu kat atas kepala bila dah baligh nanti nak...aminnnnnnnn

9 comments:

  1. ala cute je wat kening gitu, gamak masa mengandung wani asyik duk tgk the rock kot hehe

    ReplyDelete
  2. qema..masa preggy dia ni, mama byk berfikir..mcm2 masalah...tu terikut2 kat bby kot..ahaha

    ReplyDelete
  3. KC, baru 2 tahun 4 bulan...ehehe

    ReplyDelete
  4. pikir masalah apalah si Auni Zara tu ya...hehe

    ReplyDelete
  5. kak yus, fikir masalah dunia..bila lah nk aman....hehe

    ReplyDelete
  6. alooooo comelnye wani bb ni..kakNo doa semoga menjadi anak yang solehah nanti serta dapat membaanggakan keluarganya..

    hahaha mikir masalah negara..harap menjadi flom la nnt ek...

    ReplyDelete
  7. comel mcm ibu dia.. semoga menjadi anak yg solehah.. sejuk hati ibu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...