Monday, January 17, 2011

Dah jumpa! Tukang komen yang ke-200 :)

Ingat tak? Aku pernah cakap nak bagi hadiah misteri untuk tukang komen yang ke-200? So, here we goes! Aku dah dapat tangkap.


Hadiah? Memandangkan semalam aku ada jahit pensel box lebih (yang corak love-love tu) 




Maka itu lah hadiahnya ye :) Nanti e-mail alamat dan no. fon ke deejaywani[at]gmail.com k.

Thanks again :)

7 comments:

  1. ujang ni manjang nak je...hihi

    tgu kamu kawen- ahkak hadiah kan mende alah ni je lah..muahaha!

    ReplyDelete
  2. ala..cantik gle sis!
    adoi la..rugi2..hihi

    ReplyDelete
  3. ifa..rajin2 la jengah, kot ada rezeki lagi pas ni-sis kan tgh giler menjahit...haha

    ReplyDelete
  4. wah..cantik2 belake..tahniah pada pemenang ye..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...