Saturday, January 29, 2011

Aku bakal mati!!!

Ya Allahhhh.....aku tak sangka besar sungguh mistake ituuu!!! Hurm...agak2 kalau hari Isnin ni aku senyap je tak hapdet belog ke... memang aku kena sembelih ngan bos aku la tu maknanya.

Nak tau apa mistake tu? Hurm...aku kan editor mag. Ada satu artikel ni, anak buah la yang buat. Tapi aku still rasa mistake aku jugak sebab tak double check sebelum hantar mock-up untuk printing.

Tajuk Lain. Isi Lain.

Sekian.

Aku sangat tertekan saat ini. Rasa nak pitam je. Banyak sungguh bintang-bintang berkelipan yang aku nampak. Ohhhhh!

9 comments:

  1. sabar2....setiap manusia tidak terlepas dari buat kesilapan..thumb up oke..:)

    ReplyDelete
  2. sabar ye..ade hikmah lps ni kn double check betul2 dah..

    ReplyDelete
  3. byk brsabar... kna kuatkan semangt ye

    ReplyDelete
  4. isk...berat gak tu...semoga berjaya lalui dgn baik...

    ReplyDelete
  5. alahai wani ... boss da tau lum ni? harap2 everything boleh 'kawtim'

    ReplyDelete
  6. akhirnyaaaaaaaaaaaa...batu atas kepala dah buang jauh2..huhu

    sebab kerja2 lain yg lagi penting, maka bos hanya suruh buat surat mintak maaf :) so, pe lagi-kerah anak buah!hihii..lega dah rasanya ni

    tp sbg balasannya, sabtu 5hb ni kena keja lah jugak...nk kejar dateline nyer pasal :)

    ReplyDelete
  7. sabar yang..hope bos yu bley consider =)

    ReplyDelete
  8. bagus la bos boleh bertolak ansur..

    selamat bekerja lebih masa... ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...