Friday, January 28, 2011

Chat Lucah: Iklan Pencemaran Bahasa.


Nampak tak? kalau agak-agak tak nampak, klik la besarkan ye. Entah sapa yang sengal nak cari chat lucah. Sekali tersinggah belog aku kan...haha...rasakan! Padan muka kau... apa yang lucah ko buleh jumpa aku pon tak tahu....

Tu lagi satu "Iklan Cemar Bahasa" adoyaiiiii...sadis weiii, ada ke aku buat iklan mencemarkan bahasa..sob..sob.... Sedih bila seorang editor dituduh sedemikian rupa....ahaks! Aku ni lagi nak jaga kecantikan bahasa melayu adalah! Hari-hari berdepan dengan bahasa melayu tak standard yang perlu aku perbetulkan, lama-lama boleh gila kot tengok bahasa dorang ni. Nak tulis buku, tapiiiiii....result BM SPM dulu entah lulus entah tidak.... 

2 comments:

  1. kes kita lebih kurang sama je.. hehehe..tapi cikmoon nyer lagi panjang keyword..haha..

    ReplyDelete
  2. ala..tuan tanah sendiri yg carik kot chat lucah..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...