Tuesday, January 25, 2011

Rasa macam nak tamatkan sudah contest ni...

Hurm...kalau diikutkan, nak tunggu sampai follower genap 200, tapi rasanya aku nak tamatkan awal, sebab aku nak fokus pada kerja bertimbun yang menjanjikan habuan lumayan ni..ahaha... Tapi aku akan run contest lain lagi, insya Allah....

Sebab banyak sangat barang aku nak 'giveaway' kan kat rumah tu... kira ala-ala bersedekah cara moden lah kan...muahaha...boleh ke? Kira boleh je la....ahaks!

Dengan ini, aku mengumumkan- Contest akan TAMAT setelah follower mencecah 150. Ala...sikit je lagi pun...mungkin jugak ambil masa lagi 2-3 hari nak cecah tu...hihii.

Aku akan run Random.org secepat mungkin. Dan hadiah2 akan aku poskan dalam masa 1 week dari tarikh keputusan keluar, ok?

Thanks kepada semua yang sudi menyertai :)

5 comments:

  1. ok beres wani..harap2 bertambah murah la rezeki wani ye lepas ni..amin

    ReplyDelete
  2. aminn kak No :)

    angah..buleh je kan..hihi..kita yang 'buat' dia...bukan dia yang 'buat' kita...

    ReplyDelete
  3. 150? kak liza boleh buatkan. seminit je. boleh ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...