Monday, September 12, 2011

P.R.O.T.O.N

Tengok tajuk....mesti orang ingat ni nak buat entry pasal kereta PROTON kan? Tapi tekaan anda silap....kih kih kih....

Ada apa dengan PROTON?

Pagi tadi aku ke Shah Alam, ada urusan di LHDN Plaza Perangsang. On the way back to Puchong, lalu kat kawasan PROTON tu kan. Tetiba ada satu perasaan yang menyelinap masuk ke sanubari aku.

Nak tau apa perasaan tu?

Aku nak cari kerja kat PROTON! Tak kira! Nak jugak2!

Dan hari ni aku akan buat kerja gila. Menghantar resume ke sana. Tak kira lah untuk apa position sekalipun, janji aku dapat jadi ahli keluarga PROTON!

Gila tak aku?

P/s: Jangan tanya apa istimewanya PROTON di mata aku. Sebab aku pon tak tahu! Yang aku nampak, kereta nya low quality. Baru beberapa bulan pakai, power window keta aku dah jahanam....huhuuu

21 comments:

  1. moga berjaya dapat kerja kat proton...kak na doakan moga ada rezeki buat anak2 sepupuku....

    ReplyDelete
  2. model proton mana yg terkini u pakai tu? still problem jugak power window? haiyaaaaaa

    ReplyDelete
  3. kereta proton... huruhara noks.. sakit jiwa melayan nih...

    apa2 pun moga rezeki ada kat situ..:)

    ReplyDelete
  4. kak Na...sebenarnya dah letih keje kt kampeni kecik ni :( tak de benefit apa...huhu

    ReplyDelete
  5. Doktor..bukan la model terkini, keta ni beli lama dah....tapi masa tu baru pakai beberapa bulan, dh jahanam

    ReplyDelete
  6. NM & mamamaman

    mudah2an ada la rezeki di sana

    ReplyDelete
  7. ujang minat dgn kete proton..hihi smoga akak dpt la keje kt proton eh..nnt leh roger kitorg klu proton ada keluaran br =)

    ReplyDelete
  8. tengok nasib kot~saya punya saga pakai 5 tahun engin power window semua tak pernah problem~kecuali ada certain part yang da wear and tear~~

    *pesona eh?

    ReplyDelete
  9. Yana...lg best kalo ahkak dpt keje proton, pastu time kengkawan nak beli keta proton akak leh bagi diskaun separuh harga...haha

    ReplyDelete
  10. bujal...mungkin yg terdahulu kualitinya sgt baik

    ReplyDelete
  11. semoga ada rezeki wani di proton tu nnt.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  12. dapat kerja sana..senang nak komplen rosak kereta jenamanya

    ReplyDelete
  13. suami akak pernah pakai iswara..
    kereta pertama dia la tu..
    tak pernah rosak..
    tak pernah meragam..
    memang dia sayang kereta iswara tu
    walaupun sekarang dah beli kereta lain..iswara tu tetap kat hati dia..
    heheheh..
    tengok keadaan jugak la kot...:)

    ReplyDelete
  14. nape tak mnta pero2 u? bonus meletops letops hahaha..ai ex perodua..so far byk benefit :)

    ReplyDelete
  15. Sallam AIM,

    Yang akak taunya orang yang kerja kat Proton ni setiap hujung tahun dapat bonus sebulan gaji, hari raya pun dapat kadang sampai 2 bulan gaji,

    Semuga AIM berjaya mendapat pekerjaan di Proton.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...