Saturday, September 10, 2011

Bertukar pasangan

Tak ada apa nak cerita. Cuma nak meriahkan dashboard list weekend blogger. Dan juga blogger yang berada di pejabat pada hari Sabtu macam aku. 

Semalam beraya ke Shah Alam, rumah mak cik (kakak bonda) di Sekesyen 24. Sampai ke lewat malam jugak la. Dalam kegelapan samar-samar tu, suami aku terasa sesuatu yang aneh bila selipar disarungkan ke kakinya.













pic credit to HERE

Oh nooooooooooo....tetamu makcik aku yang sebelum ni dah tersalah sarung selipar! Sebelah berwarna hitam, sebelah lagi berwarna coklat. Suami aku punya yang warna coklat. Maka, nak tak nak suami aku terpaksa juga lah menyarung selipar berlainan tu.

Dan nampak gayanya, hari ni dan esok suami aku HARUS mengenakan kasut kalau nak keluar beraya, sebelum seliparnya dapat ditukarkan semula.

Pernah terjadi kat korang tak?

6 comments:

  1. kadang2 org sengaja ambik.. tak pernah terjadi la kat me.. cuma husband selalu masa solat Jumaat

    ReplyDelete
  2. heheh..
    tak perasan kot...
    kesian kat kedua2 pihak..
    hhehehe

    ReplyDelete
  3. heheee..
    Sama gak situasi dengan my hubby tertukaq selipar cenggini gak :)

    ReplyDelete
  4. ooo...patut la selipar saye hilang sebelah...awak ambik rupenye...hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...