Friday, March 11, 2011

Lokasi masih sama, pengantin je tak sama

Kalau kenduri Baied semalamnya tu sangat sesakkkk, kali ni sangat aman damai. Lagi aman bila aku dapat tinggalkan dua budak kecik tu kat rumah. So, attend wedding kali ni ala-ala honeymoon la sikit. Bila orang tanya baru kawen ke, aku iyakan aje...haha... Sekali datang kawan mak aku...terus dipotong zasss....."budak tu anak dah 2 la.."hohooo...tak leh nak menyamar langsung!


Hadiah yang aku gubah menggunakan riben2 baki masa kenduri aku 3 tahun yang lepas...hohooo.. Aku korek stor rumah mak aku, tengok2 banyak lagi saki baki reben... pe lagi, aku pakai lah. Saki baki hadiah kawen pon ada lagi..opssss!


Kali ni aku tak sempat gambar ngan pengantin. Makan-makan je terus balik. Sebab risau makhluk halus dua orang yang aku tinggalkan tu... Hurm..cantik lah dress Nadia ni... napa lah masa aku kawen dulu tak buat kain ekor-ekor yep...Hurm ...kena kawen lagi sekali kah? Oh nooo...buat photo shoot sudahhh...hihii


Aku kemain risau takut 2 orang budak kecik ni bercakar..sekali balik tengok...baikkkkk je korang tido berjemaah kan?


Kali ni tak de gambar Tok Ti, tapi ni kawan sekolah masa sekolah rendah gak..sekelas ngan Nadia ni..single mingle lagi nih... Azyani.. berminat? contact la...ahaha...Jangan marah yang..nanti aku jual :)


Err...baru perasan, semalamnya aku menyeksi, hari ni aku gi kenduri berjubah pulak...ahaha..hipo..hipo....

5 comments:

  1. tidor tonggang terbalik dah budak 2 org tu.. lena betul! bila tenung wajah diaorang lama2 terasa meresap kasih sayang tu..

    ReplyDelete
  2. jubah tu pakai time darurat je..hihii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...