Friday, March 4, 2011

Seribu Kemaafan

Kena buat gak entry pasal ni. Kalau tak, takut ada yang cop aku sombong plak. Orang dah datang, tapi aku balas kunjungan pon tidak. Harap semua2 maklum ye. Aku bukan sombong. Jauh sekali berlagak, nak orang datang tempat kau je tapi kau langsung tak mau keluar dari dunia kau sendiri. Aku bukan camtu eh.

Keadaan ini takkan lama. Middle of April nanti aku akan bebas. Merdeka. Masa tu baru boleh blogging dengan aman tenteram. Sekarang ni dunia aku ada sedikit huru hara. Macam-macam perkara aku kena fikirkan. Selesaikan. Dari pejabat sampai la urusan rumah.

Doakan aku jangan check in Tanjung Rambutan udah la ye.

9 comments:

  1. lor...,

    sabar kak oi..caiyok2..=)

    semoga happy selalu

    ReplyDelete
  2. sgt tertekan sekarang. dah hampir 2 bulan cuba bertahan..huhu..rasa tak tertanggung lagi :((

    ReplyDelete
  3. aloooo siannya wani..keje2 gak tapi kesihatan tu kene gak jaga ye..semoga suksess..

    ReplyDelete
  4. kak xpe kak, utamakan yang lebih penting dulu..
    selesaikan satu-satu ye..

    ReplyDelete
  5. jgn risau wanie... akak memahami...

    ReplyDelete
  6. tsunami kerja masih tak reda2 lagi ni..maaf la kalo yg datang ke sini x rasa di alu2kan..huhuu....

    akan kubalas kunjungan u ols..tungguuuuuuu

    ReplyDelete
  7. buat waniku sayang..he..he.. relakanlah!

    http://adzriel.blogspot.com/2011/03/giveaway-3-sponsor.html

    ReplyDelete
  8. yeah..bulan 4 baru merdeka eh??

    kak ! 6 haribulan 4 nnt akk dah free,,blanje SCC kek bday taw !! hik3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...