Friday, July 13, 2012

Situasi ni akan berakhir tak lama lagi...


Situasi beli bekpes di pagi jumaat

Peniaga: Ngaji mano dik...? Sokmo napok mari beli nasik soghe jah...

Aku: Errr... saya kijo doh.... hihihii


Bukan sekali dua aku kena menjawab gini... tapi dah selalu sangat. Tak pe lah, aku yakin ianya akan berakhir tak lama lagi!

Macam mana pengakhirannya? Tungguuuuuu ^_^





16 comments:

  1. nampak muda selalu lah tuuuuu.....

    caiyok!!

    ReplyDelete
  2. tulah ..muda sangat tu mukanya..

    ReplyDelete
  3. kesimpulannya ialah akak ibu muda mmg awet muda..wewiittt~ =)

    ReplyDelete
  4. pandangan orang tua pada kita...sukanya asyik2 muda.....

    ReplyDelete
  5. suka...suka kalau org ckp cam tuu...

    ReplyDelete
  6. nak kata dia muda ler tew!!he he he

    ReplyDelete
  7. Dulu pernah kene jgk. Tp sekarangtidak lg...

    ReplyDelete
  8. kalau ko kata da ada anak pengsan orang tua tu gamaknya..hehehe..

    ReplyDelete
  9. saya kalau tak kenal wani da lama ngurat da~keh keh~kemain cutting anak dara~

    ReplyDelete
  10. Nampak hang muda ke...? ishhh musti hang kembang semangkuk kan...kan....ahakz...ahakz

    ReplyDelete
  11. Hahaha... nombor 3 on the way ya? :)

    ReplyDelete
  12. hihihihihi.....sabar je la wani kan..tp kite misti kemewek bila org igt kita lagi muda hihi...

    kakNo penah kene gak...klo sembang2 kt klinik..dorg igt anak2 kakno yg umo 6&5taon tu je..2org tu je..lepas kakNo bgtau anak yg sulong 12thn melopong gak dorang...pastu terkeluar dr mulot dorang "nampak mude..." hihi..kemewek pah linge la kakNo hihihihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...