Wednesday, December 7, 2011

Gambar Bisu Hari Rabu #17 Sesi Urut Mengurut

23 comments:

  1. lega segala urat sendi! ahhhh.....

    ReplyDelete
  2. Disediakan kerusi urut ya? Bestnyaaaa... :)

    ReplyDelete
  3. dlm opis ada menatang ni kew?? klu opis sy ada mende ni hr2 duk ats kerusi tu jek..huhu~

    ReplyDelete
  4. aah kakcik...best kan opis camni :)

    ReplyDelete
  5. Kalau la kat opis saya pun ada jugak kerusi ni...

    ReplyDelete
  6. kalau gini...hari2 saya bersemangat nak pegi keje...:)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..dapat jugak tengok gambar kali ni..masuk blog rakan2 lain xleh tengok gambo waaaaa....(tenet prob)

    waaaah, sronoknye, nak join boley hihi...

    ReplyDelete
  8. DJ kan duduk berceloteh panjang.. kenalah urut badan lepas keluar konti:)

    ReplyDelete
  9. saya pun nak keja hot fm lah, dapat mengurut..hahah

    ReplyDelete
  10. suka gak pi urut kat kerusi urut camni kalau kat pasaraya!

    ReplyDelete
  11. wah...sure kendur semua urat saraf yg tegang...

    ReplyDelete
  12. best giler.. lepas penat bercakap, bole santai2 gittew :))

    ReplyDelete
  13. amboi.. kat opis pon ada mesin urut~ bahagianya idop..huhuhu

    ReplyDelete
  14. bestnya dapat berurut camtu..nak jugak :P

    ReplyDelete
  15. amboi, berurut sambil bersantai ya...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...