Thursday, November 17, 2011

Harga yang perlu dibayar

Setelah lama menyepi (rasa cam lama je kan….huhuuu)….so, malam ni kita bincang2 mengenai harga yang perlu dibayar.
Dalam minggu ni, ada harga yang aku bayar berpatutan dengan apa yang aku dapat….contohnya:
Makan nasi + tempoyak patin + neslo ais = RM 4.50 je beb! Kalau kat restoran tempat keje lama aku… mau RM6 dah tu… So, bagi aku…harga tu berbaloi lah kannn…
Ni nak cerita pasal harga lain pulak. As per u ols know kannnn…*tettttttttt* kerja baru aku ni sangat2 lahhhh menuntut banyak sangat pengorbanan…
Hal keluarga tu satu hal… kita letak tepi dulu. Ni cerita balik kerja, penat-penat tetiba jalan jem giloss vaviiii*stressssssssss*
Dan hari ni aku telah mengorbankan kereta suami! Tau apa jadi? Gara-gara kepenatan…kelaparan….







*Aku gesek benteng!!!*
Hamikauu….lekuk ke dalam belah pintu drebar. Aku pon tak tahu la cemana leh pegi gesek benteng tu….padahal sebelah aku, bukan the other side kan.
Aku agak, kepenatan adalah puncanya. Sampai aku tak leh nak anggar jarak…memang laluan tu sempit *lorong nak drive thru k.ep.si TTDI* aku pulak weng2 dah terbayang makanan.
Bukan pintu je lekuk, sportrimjenamaproton pon pecah weiiiiiii….. Hebat sungguh aku bab menjahanamkan kereta orang.








 



Mujur bukan kereta aku! Ahakssssss….ya ampun bang! Nanti dah kaya ai belikan yu keta lain yekkkk….kihkihkihhhh

22 comments:

  1. saya pendatang bru...nice meet u..sudah follow kamu..sudilah kiranya follow saya

    ReplyDelete
  2. saya pendatang bru...jom la singgah blog saya...

    http://kisahsegalanya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. omak aiii....kan bagus langgar kasi hentam tui2....ahakz

    ReplyDelete
  4. adu du du du...banyak betul dugaan wani ni huhuhu...harap2 enMoza faham ye..dan wani pun kakNo rasa kena amik supplement la tu kuatkan tenaga wani tu..keje2 gak tp kesihatan jangan abai ye...

    ReplyDelete
  5. aduh...makanan murah..tapi yang tak tahan kereta pulak yang kemek...memang sabar betul nie...

    ReplyDelete
  6. jeBat...runtuh ke ep si tu kalo terus langgar

    ReplyDelete
  7. kakNo...aah la...nk kena cari supplement la lepas ni

    ReplyDelete
  8. ai kak wani..akk xkenal kot,,,sy junior cliff~nice blog~

    ReplyDelete
  9. banyak tul dugaan..sabar...sabar..
    jaga kesihatan ye wani.

    ReplyDelete
  10. 'dah kaya belikan kete baru'?? hahaha xmenahannn statement..tls kt blog lak tu..mmg bukti sahih yg bakal dituntut akn dtg..hoho sabo je lerr =P

    ReplyDelete
  11. yana.. laki ahkak tak baca kot entry ni....hahaaa

    ReplyDelete
  12. kereta bleh beli lain..nyawa x leh

    :)

    ReplyDelete
  13. MDT..ye betul tu

    PR...sikit je, tp lekuk la jugakk...boleh kata 1/3 dari pintu depan tu...huhuu

    ReplyDelete
  14. ini sengaja ke tidak sengaja..hehehe

    ReplyDelete
  15. tak pe..sikit hari lagi tak layan dah proton ni eik??hehheh

    ReplyDelete
  16. nak buat camne kan, dah tak sengaja! mesti cik abang tak marah tu...heheheee

    ReplyDelete
  17. besar sungguh pengorbanan ko.. sampai keta laki pun ko korbankan eh..hehehe..

    semalam pun laki aku gesel belakang hilux..calar bumper..

    ReplyDelete
  18. jalan sana tu memanglah
    jam terukkan..

    nasib sat je kat situ..
    kalau tak mahu giloss :)

    ReplyDelete
  19. ko mmg suke bg jahanam ni...hahaha...ok la tu

    ReplyDelete
  20. kete kemek..
    samalah..
    hari tu boleh pulak tak reti nak agak kedudukan lori tu.. sudahnya bucu kereta kat tepi lampu depan kemekler.. aduh.. malu orang dok tengok sebab masa tu memang tengah jem.. yang buat jadi cenggitu sebab berperang menahan sakit perut, baby meragam agaknya.. huhuhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...