Tuesday, August 25, 2015

Bye Bye Hot FM Kelate. Selamat tinggal MPRN.

Lambat benor good bye wishes nya...haha... tak pe la at least ada jugak dicatatkan dalam blog. Senang bila anak2 tanya esok lusa bila mama berhenti kerja. Kenapa mama tak de lagi kat radio...and so on... Budak2 once bukak mulut macam2 soalan la ye tak.

30 April merupakan hari terakhir aku berkhidmat di Media Prima Radio Network di stesen radio Hot FM Kelate.

Kenapa berhenti??? Tak sayang ke???

Gilerrr tak sayang? Hurmm... tapi kan apa boleh buat, nampaknya tak berjodohan panjang di situ. Aku buat keputusan tarik diri sebelum kontrak tamat. Banyak punca2 keputusan dibuat. Cukup la aku simpan sorang2 jauh di lubuk hati gitewww kan... yang penting pokok tak bergoyang kalau xde angin kecuali pokok  berhantu...hahaa

Dan cukup lama jugak masa yang diambil nak timbang baik buruk lebih sana sini. Akhirnya di sini jua aku. Kat rumah bersama anak-anak BUAT MASA INI.

Macam ada perancangan lain je? Opss...

Nanti aku cerita details antara kriteria yg perlu diambil kira sebelum buat keputusan macam ni di zaman kegawatan ekonomi.


9 comments:

  1. tak pe wani, take time dengan anak2 dulu ya.. anak2 nak membesar memang perlukan mama die.. take cara ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah...4 bulan yg indah sekarang ni bebas bergolek dgn baby dulu pagi2...tak de dah situasi berkejar ke tempat kerja :-)

      Delete
  2. welcome back shaz..best jer jadi housewife walaupon sekejap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pon x tahu jugak lama mana akan bertahan dok rumah...hehe

      Delete
  3. duduk rumah ngan anak2 lagi syiok....

    ReplyDelete
  4. Waahh DJ ek dulu..terima kasih sudi baca cerita saya.semoga urusan kita sama-sama dipermudahkan.amiin..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...